Gå til innhold

Hva er det tidligste dere har kjent tegn til graviditet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det er enda under en uke siden eggløsningen og vi holdt på som kaniner!!! :rødme:

Vi har prøvd en stund og jeg kjenner syklusen min ganske godt.

Og jeg pleier å ha noen stikkinger i eggstokkene rundt eggløsning, men det er det eneste.

Nå har jeg dritvondt i puppene, akkurat som rett før menstruasjon. De er store og vonde, og jeg har små kramper i underlivet, ikke slike som jeg normalt har under eggløsning. :overrasket:

Kan det være mulig å kjenne noe bare etter noen dager? Eller er jeg helt fjern? Føler meg som en idiot her jeg sitter og funderer på om jeg har fått innbilt svangerskap LOL! Skulle tatt seg ut!!! :ler:

Og nei, dette er ikke en tulletråd!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest angelou ii
Skrevet

Hvor lenge er det siden EL da? Jeg fikk noen voldsomme stikninger i mageregionen allerede fra 5 dager etter EL når jeg ble gravid, tenkte ikke så mye over det da, men i ettertid så skjønte jeg at det sikkert var festesmerter.

Ømme pupper og sånn hadde jeg også, men det har jeg alltid:)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er fem dager siden i dag.... Hadde eggløsning den 6. Tok eggløsningstest da, og med fullt utslag så kjørte vi på max innsats de neste to dagene... Ikke så romantisk kanskje, men vi håper det gir resultater da :D

Jeg tok faktisk en graviditetstest i dag morges, for jeg er så utrolig utålmodig, men skjønte jo på forhånd at den ville være negativ....

Så det er mulig å kjenne noe så tidlig altså? Så kanskje jeg ikke har innbilt allikevel?

Hvordan skal jeg klare å vente til ventet mens med å teste igjen???

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen flere som kan hjelpe meg med dette?

Skrevet

Jeg testa positivt 4 dager FØR ikm,,,altså 10-11 dager etter eggløsning,kjente ikke noe symptomer annet enn at jeg merka at det ble mer utflod..Egget vandrer vel rundt i en ukes tid før det begynner å produsere hcg,såvidt jeg har forstått.Så vent noen dager til...lykke til;-)

Gjest Gjest
Skrevet

Da får jeg sitte her og tromme fingrer i noen dager til......

Det er så utrolig frustrerende bare.... ;)

Skrevet

Du må nok smøre deg med tålmodighet ja :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har så utrolig vondt i puppene mine i dag!! :forvirret:

Vet ikke helt hva jeg skal tro nå nei. For i går var det ikke så vondt, men så er det værre i dag. Og de er større enn normalt.

I tillegg kjennes det ut som jeg skal ha mensen og det skal jeg jo ikke enda....

Er ikke dette en graviditet har jeg fått innbilsk svangerskap!!!! :eeeh:

Skrevet

Det blir til at man kjenner etter alle mulige symptomer,husker også at jeg gjorde det.Men når venter du tante rød egentlig?du hadde eggløsning den 6?hvis du har 28 dager syklus ca,så skal du ha den 20 da,rundt der....ville kanskje holdt meg til mandag/tirsdag med og prøvd og teste......er jo dyrt og teste og,hvis du ikke har de fra billig teste....håper du sier fra hvordan det går.....masse lykke til....

Gjest Gjest
Skrevet

Åh, jeg er så lei meg!!!

Tante rød kom i natt..... Det var ikke med i planen min i det hele tatt..... Jeg er så utålmodig, og vil så gjerne bli gravid nå som vi er så innstillt på det....

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. men det er vel bare å løfte hodet og stå på....... :grine:

Skrevet

Det var leit... :icon_frown:

Bedre lykke neste måned!

• 2 år senere...
Skrevet

du må ikke stresse med det, for da blir det bare vanskligere å bli gravid..:)

good luck! :)

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Tråden her er over 2 år gammel..

• 2 uker senere...
Skrevet

4 DPO fikk jeg kjempevondt i magen (som magesyk) og holdt på å brekke meg. Eneste gangen jeg var gravid, men var SA i uke 6.

Skrevet

Når min den gang fremtidige kone begynte å kaste opp om morgenen kort tid etter at vi traff hverandre.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...