Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Er det noen som har erfaringer med klesstørrelser hos ASOS? Jeg er en 38/40 i norske størrelser, noe som burde plassere meg rundt 10/12 i britiske størrelser. Jeg titter bl.a. på denne toppen: http://www.asos.com/Puff-Sleeve-Scoop-Neck...25&cid=2634 hvor jeg i følge ASOS burde gå opp i en størrelse 18 siden jeg er 90cm rundt brystkassa. Men det må jo føre til at resten av plagget blir hengende som en sekk....?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Dytter denne opp i håp om noen som kan si noe om størrelsene hos Asos. Er det små, store eller normale i størrelsen på bukser/topper/kjoler? :klø:
Gjest Elfrida Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg har ikke bestilt så mye derfra, men inntrykket mitt er at størrelsene er littegrann små, men ikke så mye at du må fra 10/12 til 18 tror jeg. Men så har de jo endel forskjellig merker de selger så det kan jo være litt variasjon. Dette ble jo ikke veldig oppklarende...får håpe det er noen som har mer erfaring med ASOS enn meg som kan utdype.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Så hvis man vipper mellom to str ville du gått for den største?
Gjest :) Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Om du har en H&M-topp eller noe, kan du se på merkelappen. Der står det hvilken størrelse det er i mange "målformer". 42 i norge, er for eksempel 14 i UK-størrelse. Så str. 18 på en som vanligvis bruker 38/40 blir vel kanskje litt stort?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Om du har en H&M-topp eller noe, kan du se på merkelappen. Der står det hvilken størrelse det er i mange "målformer". 42 i norge, er for eksempel 14 i UK-størrelse. Så str. 18 på en som vanligvis bruker 38/40 blir vel kanskje litt stort? Ja, jeg vet hvilken størrelse jeg har i UK-størrelse, så det er ikke problemet. Det jeg lurer på er om de er små i størrelsen eller om de heller er litt store Jeg vipper mellom 36/38, bør jeg da gå for 8 eller 10 hos Asos? :klø:
milla-mor Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Ja, jeg vet hvilken størrelse jeg har i UK-størrelse, så det er ikke problemet. Det jeg lurer på er om de er små i størrelsen eller om de heller er litt store Jeg vipper mellom 36/38, bør jeg da gå for 8 eller 10 hos Asos? :klø: da ville jeg gått for 10... jeg er str 36, og kjøper både str 8 og 10 fra asos. str 8 sitter nok best, men jeg liker å ha noe å gå på, i tilfelle klærne krymper litt etter første vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå