Pingse Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Er det noen som kan anbefale et søtningsmiddel som kan erstatte sukker i bakverk, strøs på grøt etc? Jeg har hørt man bør holde seg unna de som inneholder aspartam. Setter pris på alle tips og innspill
Pingse Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Takk, Bellatrix Natreen selges vel i vanlige dagligvareforretninger, mener jeg har sett den før. Splenda derimot... på helsekosten?
Gjest Bellatrix Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Splenda selges også i vanlige matbutikker, i hvert fall de med godt utvalg.
Pingse Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Okei, får ta en tur på butikken min og se hva de har der
Gjest Alou Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Splenda selges i vanlige butikker ja. Om jeg ikke husker helt feil så har de et eget til baking?!, men det skal jeg ikke si 100% sikkert. Ellers så fungerer jo fruktose også, men det er jo ikke et søtningsmiddel, men ihf. bedre enn sukker.
Pingse Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2007 Splenda selges i vanlige butikker ja. Om jeg ikke husker helt feil så har de et eget til baking?!, men det skal jeg ikke si 100% sikkert. Ellers så fungerer jo fruktose også, men det er jo ikke et søtningsmiddel, men ihf. bedre enn sukker. Oi, eget til baking! Interessant! Må ut på Splenda-jakt Tusen takk for tips
Gjest Gjest_Nancy_* Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Spelnda egner seg til baking ja... Jeg bor på et lite sted, men finner det likevel på Rema, Rimi, Kiwi osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå