Gjest Migrene av KG Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg klarer ikke KG lengre, pga utseende. Jeg får migrene anfall hvis jeg sitter lengre en 10 min. Det har med fargene å gjøre. Finnes det noen bra diskusjonsforum, hvor enn kan diskutere alt mellom himmel og jord?
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Konkurrenten kanskje ? Er ihvertfall ikke mye grelle farger der..
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Finnes det noen bra diskusjonsforum, hvor enn kan diskutere alt mellom himmel og jord? Jeg registrerte meg på et lite forum for ikke lenge siden. Lite trafikk foreløpig men det virker hyggelig. Eieren kommer visst herfa. Forumet
Cata Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Du kan kanskje prøve på Pratekompaniet? De har mange kategorier i allfall.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Du kan kanskje prøve på Pratekompaniet? De har mange kategorier i allfall. Tusen takk, den var midt i blinken!
Gjest Blondie65 Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Tusen takk, den var midt i blinken! Eller du kan trykke på Lo-Fi knappen og få vekk fargene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå