vikki Skrevet 1. april 2002 #1 Skrevet 1. april 2002 jeg vil male på steiner og ha ute i hagen/trappen noen som vet om en hobby side hvor det er mangen bilder med stein mailing slik at man får seg noen ideer????
Lisbet Skrevet 1. april 2002 #2 Skrevet 1. april 2002 Hei, det er ikke så mye på den, men denne siden kom opp når jeg søkte maling på stein. Men du kan jo bruke alle slags mønstre, prøv å finne stein som passer litt med fasongen. http://home.online.no/~calypso/stein.htm12
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #3 Skrevet 7. april 2002 Her finner du to eksempler: http://content.communities.msn.no/Lenashje...ute.msnw?Page=1
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2002 #4 Skrevet 12. mai 2002 hallo :_D Jeg vet at det er mangen nett sider med slikt innehold.men husker ikke hva jeg søkte på,hva jeg skrev på kvasir.men det kom opp side ned og side opp på kvasir og spray. Kansje jeg,og vi andre hobby elskere her inne kan hjelpe deg å finne slike sider?? kom igjen jenter hva sier dere?? alle søker på vær sin søkemotor og la oss finne nettsider så det ryker........ hilsen Catmamma
Augustbrud02 Skrevet 13. mai 2002 #5 Skrevet 13. mai 2002 Male på stein har jeg vel aldri gjort så mye av, og jeg har desverre ikke sett noen andre sider om det enn den første linken som ble gitt heller... Men hvis du vil ha andre hobbylinker i håp om å få ideer der kan du godt få det av meg.12
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Augustbrud02 skrev (På 13.5.2002 den 7.16): Male på stein har jeg vel aldri gjort så mye av, og jeg har desverre ikke sett noen andre sider om det enn den første linken som ble gitt heller... Men hvis du vil ha andre hobbylinker i håp om å få ideer der kan du godt få det av meg.12 Tar gjerne noen tips til nye hobbier. Kan du dele? Anonymkode: e7722...883
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tar gjerne noen tips til nye hobbier. Kan du dele? Anonymkode: e7722...883 20 år senere 🙈 Anonymkode: a4a08...2ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå