Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet

men litt lengre - hvor får jeg tak i det? Altså, de skal være smale og sitte pent (jeg er slank/undervektig, alt etter øyet som ser ;) ) og er drittlei av at alle de kule t-skjortene mine krymper og ser for korte ut. Derfor er jeg altså på utkikk etter noen som er hakket lengre så jeg kanskje slipper det problemet. Kan godt være med trykk, men må ikke være v-hals

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Synes de fleste t-shortene som er nå er litt lange jeg? Noen er litt vel lange og da.

Har kjøpt flere t--shorter på cucbus, bikbok og veromoda denne sesongen - og de har vært den lengden.

Skrevet

Er helt enig med at mange av mine gamle t-shorter er ganske korte og av den grunnen bruker jeg dem nesten ikke.. Det er liksom ikke så kult å vise magen lenger.. Kjøpte t-shorter på Cubus her om dagen (sånt to for 149,-) og er veldig fornøyd med lengden. De går godt over buksa og skuler magen :)

Gjest Borghild
Skrevet

Er ikke så mote mer å vise magen heldigvis. Ser lange topper og singleter overalt jeg og har kjøpt masse. Bla bikbok, cubus, hm, gina tricot, utro og vero moda har.

Skrevet

(De t-skjortene jeg har som jeg absolutt ikke vil kaste, men som har blitt litt korte, bruker jeg med en lenger topp/t-skjorte under. Fungerer utmerket)

Men ellers enig med de andre: De fleste butikker selger t-skjorter i alle mulige lengder nå.

Gjest Borghild
Skrevet

(De t-skjortene jeg har som jeg absolutt ikke vil kaste, men som har blitt litt korte, bruker jeg med en lenger topp/t-skjorte under. Fungerer utmerket)

Samme her!

Gjest Gjest
Skrevet

h&m har en type som er veldig fin, syns jeg. I ren bomull. Rund hals, og god lengde, ikke så lange armer da. Sitter veldig pent! Den er på den ungdomsavdelingen. Husker ikke helt hva merket kalles. Finnes typisk i svart, hvit, grå, turkis, stripete og diverse andre farger.

Den passer veldig fint til meg ihvertfall, som er normalt slank. Gir pen fasong!

Skrevet
......

Har kjøpt flere t--shorter på cucbus, bikbok og veromoda ....

:ler::ler:

måtte le av denne,

men jeg synes også t-skjortene alltid er litt lange? Cubus Kappahl og slike butikker. Kanskje veromoda og bikbok er litt kortere ettersom de retter seg mot yngre jenter...

Gjest Deception
Skrevet

Jeg liker t-skjortene fra Cubus, der man får to for 149, best. De er i litt tykkere, ordentlig stoff, og fasongen er også veldig fin. Jeg veksler mellom S og XS (etter hva de har), og vil tippe det også kan passe til deg. :)

Skrevet (endret)

H&M har noen som selges i 2 pakninger til 98kr, de er kjempeflotte - tettsittende uten å være stramme :)

Har sikra meg 10stk (5pk) jeg :sjenert:

Endret av Flugelhorn
Gjest Kanelia
Skrevet

H&M har noen L.O.G.G t-skjorter som er i den lengden du beskriver. Finnes i flere farger, og med både rund og v-hals. Koster 69,-. Jeg har flere av disse, og er veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...