Gå til innhold

medlem av netty osv..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Nå er det jo vanlig være medlem av nettby, facebook osv.

Det er jo greit nok.

Jeg holder meg for min del borte fra det.

Jeg trodde ikke at typen min hadde noe slikt, men tilfeldigvis snublet jeg over siden hans, da jeg lette opp en gammel adresse på internett.

Jeg klarte ikke la vær å se på siden.

Han hadde bilder av seg selv, og det stod ingeting om at han var opptatt, men heller ikke singel.

Og han hadde mange jentebilder på vennelisten.

Noen vet jeg om fra før av.

Han hadde vært inne på to jenter, for ikke lenge siden.

De skrev åpent at de likte slike type menn,., som typen min er,for sex.

og dette for noen uker siden..

Uff, jeg har dårlig samvittighet for å ha snoket på siden hans, men synes ikke dere at han burde slette denne siden, eller i det minste skrive at han er opptatt?

Det var helt tilfeldig at jeg så siden hans, og jeg vet jeg burde gått ut med engang, men jeg klarte det bare ikke :tristbla:

og jeg likte ikke det jeg så..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt. Han har side på nettby, liksom... Ja, da er han helt sikkert utro, også. Siden han har jenter på vennelista...

Nei, la være å blande deg. Han må få ha sitt privatliv. Du er jo her - og det er greit, men ikke at han er på Nettby..?

Skrevet
Ærlig talt. Han har side på nettby, liksom... Ja, da er han helt sikkert utro, også. Siden han har jenter på vennelista...

Nei, la være å blande deg. Han må få ha sitt privatliv. Du er jo her - og det er greit, men ikke at han er på Nettby..?

hun reagerer jo på at han ikke har skrevet at man er singel. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...