Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest småsåret...
Skrevet

I går lå jeg og kjæresten og holdt rundt hverandre. "Du er så søt du", sa jeg etter han hadde sagt noe morsomt. "Det er ikke du", svarte han :overrasket:

Jeg mener..jeg ble litt såret faktisk. Jeg har nemlig alltid blitt kalt søt, og aldri pen eller noe sånt..Så hvis han ikke synes jeg er søt engang lenger..vel.. da er det ikke håp for meg utseendemessig i alle fall :forvirret:

Hadde dere reagert? Hadde dere blitt såret over noe sånt? Da jeg prøvde å ta det opp med han sa han bare "du bare vrir og vrenger på ordene mine" du, så å ta det pp der funker jo ikke :S

Videoannonse
Annonse
Gjest David John jr.
Skrevet
I går lå jeg og kjæresten og holdt rundt hverandre. "Du er så søt du", sa jeg etter han hadde sagt noe morsomt. "Det er ikke du", svarte han :overrasket:

Jeg mener..jeg ble litt såret faktisk. Jeg har nemlig alltid blitt kalt søt, og aldri pen eller noe sånt..Så hvis han ikke synes jeg er søt engang lenger..vel.. da er det ikke håp for meg utseendemessig i alle fall :forvirret:

Hadde dere reagert? Hadde dere blitt såret over noe sånt? Da jeg prøvde å ta det opp med han sa han bare "du bare vrir og vrenger på ordene mine" du, så å ta det pp der funker jo ikke :S

Nok et eksempel på at kvinner fortrekker en hvit løgn framfor en dønn ærlig tilbakemelding. Vel han kunne selvsagt holdt kjeft, men men .....

Gjest Gjest
Skrevet

Han er kjæresten din, selvsagt synes han du er søt. Hvorfor ellers skulle han gidde og tilbringe tid med deg? Antageligvis tulla han bare.

Hadde jeg vært i tvil hadde jeg nok allikevel spurt han rett ut ("synes du jeg er søt?"), bare for å fått det avklart.

At kvinner foretrekker en hvit løgn er bullshit. Vi foretrekker menn som faktisk SYNES vi er søte. De som ikke synes vi er søte forkastes, sammen med løgnere. ;)

Skrevet

Eh...Sa han det på kødd eller var han alvorlig? Er jo helt fjernt hvis han mente det, da ville jeg blitt veldig såret.. Er jo merkelig å være sammen med noen man ikke synes er søt, han må jo ha fleipet?

Skrevet

Han tøysa vel ;)

ellers så kunne han jo bare ha latt være å si noe ikke sant ?

Og siden han svarer på spørsmålet senere med at du vrir på det han sier, så vil jeg tro at han tøyset, mens du tok deg nær av det.

Gjest David John jr
Skrevet
Han er kjæresten din, selvsagt synes han du er søt. Hvorfor ellers skulle han gidde og tilbringe tid med deg? Antageligvis tulla han bare.

Hadde jeg vært i tvil hadde jeg nok allikevel spurt han rett ut ("synes du jeg er søt?"), bare for å fått det avklart.

At kvinner foretrekker en hvit løgn er bullshit. Vi foretrekker menn som faktisk SYNES vi er søte. De som ikke synes vi er søte forkastes, sammen med løgnere. ;)

:popcorn:

Man skal ikke ta livsløgnen fra et menneske iflg Ibsen, og det virker jo som du har det STORE oversikten over hvem som er ærlig og ikke ;-) Jøss det må føles godt.....

Gjest David John jr
Skrevet

Men jeg er forøvrig helt enig med deg, gjest. Det var nok kun en feilslått spøk fra hans side. :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Høres ut som en spøk. Ingen fornuftige mennesker ville sagt noe sånt til kjæresten i en koselig stund i fullt alvor. Kun hvis de tulla eller var sinte.

Endret av Frk Åberg
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

på måten du skriver så tenker jeg at det var en spøk.

Gjest væren75
Skrevet

Er jo mulig at han , som du , refererte til at du ikke var søt når /fordi du sa han var søt . (Altså at det bare var en kommentar til det du sa) Jeg har en eller annen forestilling om at gutter ikke alltid tar det som et udelt positivt kompliment å bli betegnet som søte , noen insisterer på å være mandige .

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror også at han kanskje ble litt sur fordi du sa han var søt.

Gjest Gjest
Skrevet

når du sa han var søt etter at han sa noe morsomt, betyr ikke det at han var søt pågrunn av det morsomme, ikke utseende?

Så når han sa du ikke var søt kan det være han mente at du ikke var morsom.

uannsett, jeg ville reagert på det ja, om typen min sa det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sa til kjæresten min at han var søt engang på ute på byen. Han svarte; ikke si det her ute blant folk! Har aldri sagt det igjen, gutter vil være tøffe, ikke søtec

Gjest Gjest
Skrevet

:overrasket:

Han må jo tulle...

Gjest småsåret...
Skrevet

Vel, vi pratet sammen i går, og fikk vel egentlig ordnet det. Jeg sa som sant var jeg, at jeg ble veldig såret når han sa det.

Han sa derimot at han ikke kunne huske å ha sagt noe sånt i det hele tatt, og var veldig lei seg. Vi kom vel egentlig frem til at han må ha sagt det i enten søvne eller halvsøvne, for han ville aldri sagt noe slik til vanlig. Han føyde jo på etter den fadesen i går "Du Hans (brorens navn), har du tatt inn båten?" Hehe, unødvendig å si var ikke Hans i dobbeltsenga med oss sent på kvelden :ler:

Han har jobbet veldig hardt i det siste, med kun to-tre timer søvn per natt, så er ikke rart hvis det går litt dårlig i blant!

Men man kan ikke bli fornærmet over ting den andre gjør eller sier i søvne, sant? Jeg har jo dytta han ut av senga i søvne rimelig mange ganger jeg også!

Skrevet

Og et tips til senere - gutter tar sjelden det å være søt som et kompliment.

Gjest Gjest
Skrevet
Og et tips til senere - gutter tar sjelden det å være søt som et kompliment.

Dette kan jeg bekrefte. Etter snart 5 år sammen får jeg nå lov til å si til kjæresten at han er søt, og han tar det som et kompliment. Men; bare når vi er alene!

Skrevet

Det første jeg tenker er at han tøyser fordi det for han er selvfølgelig at du er søt!!

Men selv hadde jeg nok blitt såret, og hadde spurt ham om han virkelig synes det, eller ikke! Du skal i allefall ikke gå rundt og tenke på det- derfor: snakk med ham!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...