Kath Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Kom til å tenke på, jeg skal jo ta på kjolen min hos frisøren, men kjolen min må tas på over hodet, skal jeg sitte med kjolen på under hele seansen? Hva har dere andre gjort, tenkt å gjøre? Kjolen vil fort bli skrukkete 3 timer i en frisørstol!
Frey Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Du tar på kjolen til slutt. frisørene har normalt lang erfaring med hvordan man gjør dette på best måte - pluss at håret er jo sprayet og stæsjet så det holder. Så fikser de litt på frisyren etter at kjolen er på plass dersom det er nødvendig.
jente 79 Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Jeg "gikk oppi" kjolen hos frisøren, istedetfor å tre den over hodet som brudesalongen gjorde. Det siste vi gjorde før jeg dro. Ingenting å bekymre seg for
kathrine79 Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg tok den over hodet, fikk hjelp av forlover og frisøren. Gikk helt fint
Leo Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Så vidt jeg vet trer butikker kjoler over hodet for å holde dem mest mulig unna gulvet og dermed unngå flekker og søl før kjolen er solgt. De fleste kjoler lar seg fint ta på motsatt vei.
Dinah Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Ta kjolen med deg til salongen. Et annet tips: ta på deg en skjorte e.l uten trang åpning som ikke trenger dras over hodet. Slik unngår du å ødelegge håroppsatsen når du skifter til brudekjolen.
kathrine79 Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Så vidt jeg vet trer butikker kjoler over hodet for å holde dem mest mulig unna gulvet og dermed unngå flekker og søl før kjolen er solgt. De fleste kjoler lar seg fint ta på motsatt vei. men gulvet i de fleste frisørsalonger er vel ikke så rent.
jente 79 Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Et annet tips: ta på deg en skjorte e.l uten trang åpning som ikke trenger dras over hodet. Slik unngår du å ødelegge håroppsatsen når du skifter til brudekjolen. Veldig viktig det der!!! men gulvet i de fleste frisørsalonger er vel ikke så rent. Min frisør hadde eget rom til skifting. Hadde lagt ut et stort laken slik at jeg slapp å skitne til kjolen.
Kath Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2007 (endret) Tusen takk for alle svar! Min går kun over hodet, den er ikke mulig å ta på ved å gå inn i den (da revner den har jeg smertelig erfart tidligere!) Snakket med frisøren i dag og med litt hjelp fra forlover skulle det gå helt greit å ta den over hodet Endret 11. juli 2007 av Kath
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå