Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Som tittelen sier så er jeg på jakt etter en god mousse til å style håret med slik at det blir litt volum. Noen som har tips til gode produkter?
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Osis sin er bra, lukter i tillegg godt, ikke noe minus det.
Gjest Blanca Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har langt og slett hår, og mousse er en nødvendighet hos meg. Har prøvd mange men har endt opp med Nicky Clarke for å få volum ved føning og klassikeren Catzy for en skinnende wet-look med volum (med Catzy klarer jeg faktisk å lure frem litt fall i håret også).
Gjest Frøken Titt Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Jeg fikk en gang en pakke med volumeprodukter. Jeg skal ikke ha volume til håret, men testa den for det. Det var merket Trevor Sorbie. Jeg fikk basshode av den, så den må vel ha vært bra? :klø: Ga de til ei venninne som trengte det, og hun elsket produktene deres for volume.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå