Gjest flytteguri.. Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Jeg flytter snart ut i min egen hybel, og hadde vært fint med flyttetips og andre tips. Hva er viktig å skaffe seg når en flytter? Noe en alltid burde ha i leiligheten av mat og annet? Vil gjerne ha litt tips om alt egentlig =)
Adonia Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Jeg flytter snart ut i min egen hybel, og hadde vært fint med flyttetips og andre tips. Hva er viktig å skaffe seg når en flytter? Noe en alltid burde ha i leiligheten av mat og annet? Vil gjerne ha litt tips om alt egentlig =) legger med en link fra jeg spurte om noe lignende når jeg skulle flytte hjemmefra :her kanskje du kan finne noen tips der
Gjest flytteguri.. Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 legger med en link fra jeg spurte om noe lignende når jeg skulle flytte hjemmefra :her kanskje du kan finne noen tips der tusen takk
Scheherazade Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Mitt tips er å kjøpe masse bobleplast (binders), det går utrolig mye fortere når man slipper å spare på innpakningen, og pakke inn glass osv i kjøkkenhåndduker og så videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå