Gå til innhold

Kalde føtter!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Adele_*
Skrevet

Er virkelig i tvil om jeg vil ha han..

er skikkelig lei meg og fortvilet. er jo for sent å snu nå! gifter meg om en måned!!

Vi har vært kjærester i seks år. har en treåring sammen og begge er 22 år gamle.. hatt det veldig greit sammen..

men i det siste føler jeg ikke jeg elsker han som jeg burde. jeg ser alle feilen hans, ønsker han kunne gjøre alt han ikke gjør. føler ingen gode følelser og har null sexuel tiltrekning mot han.

kunne virkelig ønske han var anderledes. sånn som mer romantisk,, eller at han kunne vise følelser sånn at jeg kan føle meg elsket. :tristbla:

jeg er dessuten hel hol etter andre gutter og har møtt en del menn der jeg tenker etterpå: søren at jeg har kjæreste.

dette sluker meg levende. er helt fortvilet. plis si at dette er normalt og at det går over

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg kan ikke si om det er normalt før et bryllup, fordi det er en stund til vi skal i ilden. Men det jeg kan si litt om er opp og ned turer i et forhold.

Livet er aldri en dans på roser og man må jobbe for å holde kjærligheten i livet. Det viktigste er da kommunikasjon. Så mitt råd er faktisk å sette dere ned og prate om følelser.

Ut fra din alder ser jeg at dere ble sammen tidlig. Da får man kanskje lett en følelse for at man skulle ha levd mere før man roer seg. Jeg ble sammen med min kjære som 19 åring, og vi er nå på 10 året som folovet. Men det har krevd seriøst hard jobbing i tider. Men det er værdt det!!!

Stress er også en utløsende faktor for dårlig stemning i et forhold. Jeg foreslår at dere tar en prat om det også, hvem som skal ha ansvar for hva osv frem til den store dagen.

Men jeg synes absolutt at hele bryllupet skal avlyses nå i stedet for 1 mnd etterpå, om det er det dere ønsker.

Lykke til med praten!

klem

Endret av MayaM
Skrevet

Helt ærlig syns jeg dette høres ut som mer enn kalde føtter.

Syns du bør ta en skikkelig prat med han. Finne ut om det virkelig er dette dere vil. Kanskje føler han det på samme måten?

Dere er veldig unge, er det felles barn som er grunnen til at dere gifter dere?

Der er bedre å ombestemme seg nå, om det er det dere vil. Det er ikke for sent enda...

Gjest Gjest
Skrevet

Dette hørtes ut som mer enn vanlig kalde føtter ja... Klart jeg tenkte igjennom hva vi gjorde, men fikk aldri kalde føtter.

Jeg er enig med de over, det er bedre å avlyse bryllupet enn å skille seg rett etterpå. Dere har jo vært sammen siden dere var veldig unge. Selv er jeg veldig glad at jeg hadde stått litt på egne bein før jeg traff min mann, men der er vi selvfølgelig forskjellige...

Tenk deg godt om. Forestill deg livet med han, forestill deg livet uten han. De sier jo det "Ikke gift deg med en mann du kan leve med, gift deg med han du ikke kan leve uten..."

Skrevet

Vanskelig å si om det er kalde føtter eller noe mer.

Det er naturlig med kalde føtter, dere er ganske unge og å gifte seg høres veldig forpliktende og voksent ut. Men dere har et barn sammen, ingen ting blir mer voksent og forpliktende enn det :) Tenk over grunnene til at du ville gifte deg da dere begynte å planlegge bryllupet. Gjelder de grunnene ennå?

Det er naturlig at man ikke bestandig føler seg like forelsket i hverandre. Skjønner også det med andre gutter, det er ikke den samme spenningen etter å ha vært sammen i seks år. Men vil det være det med en annen? Å flørte og være nyforelska er spennende, men hverdagen kommer for alle.

Jeg synes det er viktig at dere snakker sammen om dette. Selvfølgelig er det kjipt å evt måtte avlyse bryllupet nå, men det er enda kjipere å si nei i kirka! Eller å si ja, men være overbevist om at det er feil..

Lykke til med å finne ut av dette :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...