nygift Skrevet 16. mars 2003 #1 Skrevet 16. mars 2003 Var 11-12 uker på vei. Spontanaborterte i går kveld. :cry: Har snakket to ganger med lege. En gang med det samme jeg begynte å blø i går, og en gang i dag morges, da det hele var overstått. Jeg har det helt forferdelig. :cry: Har grått mye. Selv om jeg vet at jeg ikke bærer det lille barnet inni meg ennå, går det ikke helt opp for meg. Den bitte lille magen er fremdeles der.. Senest fredag kveld fortalte jeg den gledelige nyheten til en venninne.. men ikke før det hadde gått ett døgn, var gleden en eneste stor sorg, et mareritt.. :cry: Jeg prøver å være tøff..men har det helt forferdelig. Vi hadde gledet oss til å bli gravide i fem år.. så begynte vi å prøve, og det klaffet etter to mnd. Men nå er alt over! Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg tenke på? Hvordan skal jeg late som om ingen ting har skjedd, og fortsette som vanlig på skolen i morgen?? :cry: Det hjalp litt å lese innlegget til "engstelig" Jeg ser det er mange som lett blir gravid igjen etterpå. Det hjalp litt.. Har noen et trøstende ord? jeg trenger oppmuntring..
Gjest Hilde K S Skrevet 16. mars 2003 #2 Skrevet 16. mars 2003 Jeg føler med deg, en sa er alltid leit. Jeg har også hørt at sjansen er større for å bli fort gravid rett etter en sa, men at du skal vente en syklus for å normalisere slimhinnene i livmoren. Håper det går bedre for deg neste gang.
lillen Skrevet 16. mars 2003 #3 Skrevet 16. mars 2003 Huffameg! Så trist! :cry: Sender masse trøsteklemmer gjennom datamaskina!
Skusla Skrevet 16. mars 2003 #5 Skrevet 16. mars 2003 Føler sånn med deg.... :cry: Ta deg den tiden det tar å sørge over dette. Skriv inn her om det hjelper deg. Snakk med noen om det... Sender deg iallefall mange gode trøste-klemmer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå