Gå til innhold

Hva blir du påvirket av i filmer?

Gjest Bjørthild

Anbefalte innlegg

Gjest Frysepulver

Husker jeg så G. I. Jane på kino og drømmebilen etter den seansen var selvsagt den svære bilen hun kjørte der en favoritt. (Husker ikke bilmerket nå, har prøvd å søke det opp, men finner det ikke).

Likeledes var jeg helt på knærne etter en sølvfarget Audi TT cab etter en av de første scenene i MI2 hvor Nyah kjører i fjellene i en slik bil.

Hvilke effekter fascineres dere av? Må ikke være biler, alt mulig teller her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blind gudinne

Tja, om en svært kjekk mann røyker på film, får jeg lyst til å begynne å røyke igjen bare for å være litt "bad". :overrasket:

Lysta gir seg fort heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke film dette da, men serie. Har drukket veldig mye cosmopolitan etter å ha sett sex & the city...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at jeg fikk skikkelig lyst på en toyota pickup hvor bokstavene TO og TA ble fjernet fra bakluka, sånn at det bare sto igjen "YO" - etter å ha sett Toy Story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marthe_*

Det ser jo ekstra godt ut med røyk på filmer .. men begynner ikke igjen av den grunn ;)

.. ellers blir jeg påvirket av klær, innredninger, lamper, sofaer, dans, sminke, hårfrisyrer ... ja, ganske mye, faktisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Jeg blir ikke påvirket av direkte reklamer, som nissan som blir reklamert for i mange desperate housewives episoder. Men ser ofte interiør og klesplagg o.l jeg kunne tenkt meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke film dette da, men serie. Har drukket veldig mye cosmopolitan etter å ha sett sex & the city...

Det har jeg og. Liker egentlig ikke drinker, men en Cosmopolitan i ny og ne tar jeg gjerne. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)

Lar meg friste av motorola-telefonene som det stadig vekk flashes med av Jack Bauer og co., i 24. Nå er det bare motorola-mobiler som gjelder for meg, alt annet er crap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes klesstilen i 50- og 60-tallsfilmene er herlig. Innrømmer gjerne at jeg går litt rundt og ser etter plagg som ligner rundt om i ulike butikker. Synes de hadde en fantastisk klesstil på den tiden.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ekstra godt ut med røyk på filmer .. men begynner ikke igjen av den grunn ;)

Jupp. Påvirkes av røyk jeg også, særlig i de første sesongene av Sex and the Sity. De første gangene jeg så disse røykte jeg selv, og endte alltid opp med å ha lysst på røyk etterpå. Nå har jeg ikke røyka på mange år, men likevel når jeg ser disse får jeg en voldsom røyktrang. :sjenert:

Mannen min ler av meg og ønsket at de andre elementene i den serien (som sexen) hadde samme effekt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Uff, røyking på film og slikt er ille... frister veldig, men det får være grenser hva som skal utløse sprekken ;)

Jeg gikk riktignok på en smell etter å ha sett "jenter" der de kjederøyket i 90 min =S

Ellers blir jeg gjerne inspirert av klær jeg ser, eller musikk jeg hører på filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir påvirket av veldig konkrete ting, som kjøleskapsmagneter i Notting Hill (tror jeg det var). Det måtte jeg skaffe meg, men nå finnes det jo overalt, da.

Ble veldig inspirert av serien My so-called life (eller Angela som den het her) med Claire Danes da jeg var yngre. Hun hadde senga si rett ut fra veggen, ikke i et hjørne, og siden har jeg ønsket meg å få plass til det jeg også.

Nå har jeg endelig fått plass, og det å re opp er en lek! Har veldig bred seng, så tidligere var det et herk å re opp. Dessuten kan jeg ha nattbord på begge sider, og det ser så lekkert ut! Dette er jo ikke så uvanlig for voksne da, men som 12/13-åring var det et stort ønske.

Nå fikk jeg lyst til å se film og bli inspirert til noe nytt! Kanskje til å vaske leiligheten? Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...