Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i gamle bøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bokserie fra jeg selv var liten som heter Barnas Beste. Jeg er så lei meg fordi to av bøkene er helt istykkerslitt, og vil gjerne kjøpe disse to på nytt igjen. Noen som vet et sted man kan få kjøpt brukte bøker eller som har sett et sted de selger denne serien? Den selges ikke i vanlige bokhandlere lengre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoghurt
Skrevet

Har du sjekket antikvariat o.l? Der kryr det jo av bøker. Noen, f.eks Wangsmo her i Trondheim, har database liggende på internet så du kan søke etter bøker der (de hadde ikke noe Barnas Beste..), så det kan være et alternativ.. Ellers er det jo alltids loppemarked og slikt, jeg har gjort mange bokkupp på loppemarked men da har det ikke vært bestemte bøker jeg har vært på leting etter.

• 3 uker senere...
Skrevet
Jeg har en bokserie fra jeg selv var liten som heter Barnas Beste. Jeg er så lei meg fordi to av bøkene er helt istykkerslitt, og vil gjerne kjøpe disse to på nytt igjen. Noen som vet et sted man kan få kjøpt brukte bøker eller som har sett et sted de selger denne serien? Den selges ikke i vanlige bokhandlere lengre.

Hvilke to bøker er det du savner?

Skrevet

Bruktbuer har jo mange gamle bøker..

Skrevet

Har du prøvd på Finn.no? De har mange bøker til salgs. Kan hende du finner dem der.

Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Sjekk ut nettsiden www.bokhyllen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...