Apple- Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Poster denne på barn og familie, da jeg tenker at de som er her inne har mest greie på det jeg lurer på I snart ett år nå har Lilleeple ønsket seg figuren Shredder, fienden til Ninja Turtles, både til jul og bursdag, men figuren er ikke å finne. I den nye Ninja Turtles-filmen er han ikke med, så han blir ikke gitt ut på nytt. Jeg har undersøkt alle butikker og hos leverandøren, som henviser til finn.no og qxl. Jeg har fulgt med og søkt på begge steder, og hatt annonse under 'ønskes kjøpt' på finn.no. Da vi var på ferie i USA i våres, lette vi også der. Null resultat *oppgitt* Det er veldig sjelden Lilleeple ber om eller ønsker seg noe spesifikt, så jeg har veldig lyst til å skaffe ham denne. Det er slett ikke synd på ham, og han dør ikke om han aldri får Shredder, men jeg har altså lyst å gi den til ham. Det eneste stedet jeg har funnet Shredder-figurer (i ymse varianter, det må være den nyeste, ellers kjenner han den ikke igjen, og hele poenget er borte) er på ebay. Jeg har prøvd å følge med, problemet er at de fleste annonsene ender midt på natta norsk tid, evt Buy-it-now-pris er gjerne alt fra $20-50. Med porto (som gjerne utgjør like mye), blir dette alt for dyrt, han får ikke en figur til mange hundre kroner. Ny i butikken i Norge kostet den mellom 129 og 149, jeg kan strekke meg til 200-250. Nå er jeg tom for idéer! Noen som har noen gode forslag til hvor jeg kan finne en Shredder?
Gjest silkesvarten Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 hei her i vår yes butikk så har de hatt haugevis av shredder figurer..... vår sønn på 7 er oxo turtles elsker og har nesten alle figurene,,,,, så om du ikke finner så kan jeg godt kjøpe en til deg og sende den til deg,,,,,, ingen problem det... men bare send meg pm så blir vi enige om hvordan det skla gjøres....
Gjest silkesvarten Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 har du ellers tatt en titt på www.eurotoys.dk ? der har de oxo hatt mye turtles figurer.....
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Det er en god del som selger ninja turtles figurer på www.ebay.com noen er ikke en gang åpnet. Men det er mest de originale figurene fra slutten av 80-tallet og 90-tallet. www.amazon.com selger også en del, mulig mest av den nye serien fra 2003.
Apple- Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 hei her i vår yes butikk så har de hatt haugevis av shredder figurer..... vår sønn på 7 er oxo turtles elsker og har nesten alle figurene,,,,, så om du ikke finner så kan jeg godt kjøpe en til deg og sende den til deg,,,,,, ingen problem det... men bare send meg pm så blir vi enige om hvordan det skla gjøres.... PM er sendt har du ellers tatt en titt på www.eurotoys.dk ? der har de oxo hatt mye turtles figurer..... Har sjekket der, de har ikke... Det er en god del som selger ninja turtles figurer på www.ebay.com noen er ikke en gang åpnet. Men det er mest de originale figurene fra slutten av 80-tallet og 90-tallet. www.amazon.com selger også en del, mulig mest av den nye serien fra 2003. Har sjekket begge, ellers takk for tipset :bukke: At det skal være så kul umulig...
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Fant du ikke noe på amazon.com eller ebay.com? Ser de har en her amazon Men det var visst den eneste Shredder-fuguren de har og det er bonuspakke med Leonardo og Shredder . De har hatt flere før. Ebay hadde visst også lite utvalg nå ser jeg, men det er sikkert noen som kommer til å selge fler der. Kanskje prøve i gjen om noen dager (eller uker)? Tror Shredder er en ganske så populær figur. Husker fra jeg var liten, alle likte han og villa ha han, selv var jeg helt Hekta på alt med Shredder. Noe jeg enda er .
Apple- Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 Fant du ikke noe på amazon.com eller ebay.com? Ser de har en her amazon Jeg så den, ellers takk for at du gadd å søke. Den blir nok for dyr. Flere som vet? Kjenner noen som har vokst fra sin, f.eks.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå