Daiquiry Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 http://www.youtube.com/watch?v=aY_CidIS8YM at det er mulig......
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Huff, har sett denne på tv og hun må da være stein dum. Trodde virkelig ikke det fantes folk som ikke viste at selv pc'en er boksen og at skjermen er en skjerm
Gjest lillebøll Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Joda, har en kompis som jobber med dette og det er faktisk noen som kommer med skjermen under armen når de skal ha byttet harddisk og slikt. Men hun hører jo ikke etter engang, hun dummer seg så totalt ut
Lurvina Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Jeg lurer på om hun i ettertid skjemmes over dette, eller at hun fortsatt ikke forstår at skjermen ikke er selve maskina
Daiquiry Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 Jeg er blond selv, og er ikke akkurat stolt når jeg ser den videoen...Det er jo ikke rart at folk tror at blondiner er dummere enn andre når det finnes sånne eksemplarer....
skrue Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Har flere eksempler på folk som ikke skjønner slikt, men da tilhører de foreldregenerasjonen. Uansett: Maskiner der alt ligger i "skjermen" finnes og de er riktig så praktiske som denne imac'en
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Det som egentlig er mest skremmende er utvilsomt at hun ikke forstår hva "inni" betyr. Der har hun forlengst passert grensen til dumskap.
Gjest Tweek Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Maskiner der alt ligger i "skjermen" finnes og de er riktig så praktiske som denne imac'en Denne har jeg og hun dama må vel ha denne hvis hun er skikket for en data i det hele tatt. Jeg har sett denne videoen før og jeg blir faktisk ganske irritert samtidig som jeg ler meg ihjel. Hun driter jeg totalt ut å nekter å høre på noen som kan det fordi hun ikke blir forklart hva "inni" er..
Gjest _Leela_ Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 Morro... Tror jeg skal ta den for IT-ansvarlig på jobb neste gang jeg har problemer.
Gjest DyneTryne Skrevet 12. juli 2007 #14 Skrevet 12. juli 2007 La meg gjette, den linken er til prinsessen og professoren? Vet dere ikke at alt dette er arrangert? Og dette er fra minst 2005, det vil si de har hatt total pwnage over dere i 2 år :-O Boikott reality den gjør deg dumm! ;(
dwood333 Skrevet 12. juli 2007 #15 Skrevet 12. juli 2007 er det MUULIG??????????????????????uhh my goood,stakkars dame
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #16 Skrevet 12. juli 2007 La meg gjette, den linken er til prinsessen og professoren? Vet dere ikke at alt dette er arrangert? Og dette er fra minst 2005, det vil si de har hatt total pwnage over dere i 2 år :-O Boikott reality den gjør deg dumm! ;( Bevis det ! (Link ?)
Gjest DyneTryne Skrevet 12. juli 2007 #17 Skrevet 12. juli 2007 Jeg kan ikke bevise dårlig skuespill, jeg bare ser det! akkurat som ungkaren og de andre apekattene
Chiquita Skrevet 12. juli 2007 #18 Skrevet 12. juli 2007 Trodde virkelig ikke det fantes folk som ikke viste at selv pc'en er boksen og at skjermen er en skjerm Har ei venninne som ikke visste dette for inntil for 3 år siden (og da hadde hun hatt pc lenge)
Gjest Nedfall Skrevet 12. juli 2007 #19 Skrevet 12. juli 2007 Har ei venninne som ikke visste dette for inntil for 3 år siden (og da hadde hun hatt pc lenge) Det å kalle boksen for harddisken, er temmelig vanlig ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå