Gjest Ulykkelig Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Nå er jeg dypt ulykkelig. Mannen min hadde ordnet med ferie for oss to og den gode sønnen vår på 3 år, men i går sa han at han hadde avbestilt den fordi han kom til å bli opptatt med noe annet. Da jeg spurte hva det var ville han ikke svare, men sa han måtte reise bort i ferien sin uten oss to (meg og sønn). Da jeg spurte flere ganger ble han sint og dro hjemme fra. Han har ikke kommet hjem og svarer ikke på mobil. Da jeg ringte jobben hans, sa de at han satt i møte. Det er ikke første gang han juger for meg, men nå ble det så ille fordi jeg hadde gledet meg så til ferien. Jeg er bare så fortvila nå, og vet ikke hva jeg skal gjøre.
Gjest Blondie65 Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 (endret) Er det vanlig at han tar slike avgjørelser over hodet og uten samråd med resten av familien, i dette tilfelle deg? Hadde han funnet seg i at du gjorde dette? Så fremt det ikke kommer en god forklaring på dette så hadde jeg pakket mitt og dratt på ferie til min mor eller lignende siden han tydeligvis ikke bryr seg om å være sammen med familien sin. I denne ferien din bør du tenke godt gjennom hvordan du vil bli behandlet i fremtiden og hva som er best for deg og ditt barn. Endret 10. juli 2007 av Blondie65
Gjest ulykkelig Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Er det vanlig at han tar slike avgjørelser over hodet og uten samråd med resten av familien, i dette tilfelle deg? Hadde han funnet seg i at du gjorde dette? Så fremt det ikke kommer en god forklaring på dette så hadde jeg pakket mitt og dratt på ferie til min mor eller lignende siden han tydeligvis ikke bryr seg om å være sammen med familien sin. I denne ferien din bør du tenke godt gjennom hvordan du vil bli behandlet i fremtiden og hva som er best for deg og ditt barn.Ja, han bruker å bestemme mye, men jeg kan ikke fortelle så mye her i tilfelle noen kjenner han igjen. Jeg kan ikke reise til mamma, hun liker mannen min så godt og kommer sikkert til å legge skylda på meg. Ikke har jeg lyst til å være hos mamma i ferien min heller, jeg vil til Syden. Nå må jeg kanskje sitte hjemme alene med sønnen vår, mens mannen min er på et eller annet han ikke vil fortelle.
Gjest David John jr. Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Er det vanlig at han tar slike avgjørelser over hodet og uten samråd med resten av familien, i dette tilfelle deg? Hadde han funnet seg i at du gjorde dette? Så fremt det ikke kommer en god forklaring på dette så hadde jeg pakket mitt og dratt på ferie til min mor eller lignende siden han tydeligvis ikke bryr seg om å være sammen med familien sin. I denne ferien din bør du tenke godt gjennom hvordan du vil bli behandlet i fremtiden og hva som er best for deg og ditt barn. :kaffe: Korrektsjon Blondie: "hva som er best for deg og DERES barn"... Det er ikke kun hennes - gutten har en far også.
Gjest Ulykkelig Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 :kaffe: Korrektsjon Blondie: "hva som er best for deg og DERES barn"... Det er ikke kun hennes - gutten har en far også. Ja, det er begges sønn. Derfor er det ekstra grusomt at han ikke skal få oppleve å ha ferie i Syden.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Ta med sønnen og dra til syden alene !!! Vis at du ikke er intr. i å sitte hjemme mens han er på et eller annet han ikke vil fortelle. Så må dere ta dere en skikkelig prat og bli enig om hvordan ting skal være framover.
Gjest Dixie i.i Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Ja, det er begges sønn. Derfor er det ekstra grusomt at han ikke skal få oppleve å ha ferie i Syden. Unnskyld meg, men da er da ingen menneskerett å få dra til syden? Vi hadde aldri familieferie i syden, og det er jeg glad for. Vi var på camping og bilferier. LEgoland, Liseberg, dyreparken... Du kan gi ungen din en vel så bra ferie i ditt eget land, om du bare vill. Små barn har lite i syden å gjøre egentlig er min mening da, sterk sol og ukjent baktereieflora... Jeg hadde vært mye mer bekymret over at mannen din gjør sånne ting, en at ungen deres ikke kommer seg til syden i en alder av 3 år...
Gjest Blondie65 Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 :kaffe: Korrektsjon Blondie: "hva som er best for deg og DERES barn"... Det er ikke kun hennes - gutten har en far også. Ja helt enig. Men nå har far bestemt at han ikke gidder å tilbringe ferien sammen med mor og DERES barn så da foreslår jeg at mor finner et annet sted å tilbringe ferien sin slik at far kan tenke gjennom et par konsekvenser av sine handlinger.
Gjest ulykkelig Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Unnskyld meg, men da er da ingen menneskerett å få dra til syden? Vi hadde aldri familieferie i syden, og det er jeg glad for. Vi var på camping og bilferier. LEgoland, Liseberg, dyreparken... Du kan gi ungen din en vel så bra ferie i ditt eget land, om du bare vill. Små barn har lite i syden å gjøre egentlig er min mening da, sterk sol og ukjent baktereieflora... Jeg hadde vært mye mer bekymret over at mannen din gjør sånne ting, en at ungen deres ikke kommer seg til syden i en alder av 3 år...Jamen jeg hadde gledet meg så til å reise. Også synes jeg det er veldig urettferdig at jeg og sønnen må være hjemme, mens mannen skal på en ferie han ikke vil snakke om.
Gjest Bellatrix Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Skjønner at du er lei deg og sinna for at han drar på en egen ferie uten å fortelle hva det er. Men som en annen skrev lenger opp her så er ikke sydenferie noen menneskerett. Finn på noe annet med sønnen din og ta en ordentlig prat med mannen din når han kommer hjem. Si at han ikke bare kan reise fra dere uten å gi andre opplysninger enn at han drar.
Gjest vimselot Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Han jobber kanskje i overvåkningstjensten, uten at du vet det? Han trenger ikke jobbe i politiet for å være tilknyttet overvåkning, vet dette ikke er beroligende, men det er det eneste og første som falt meg inn... (har sett for mange filmer sikkkert, men...)
Gjest lillebøll Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 Han hadde funnet skilsmissepapirer når han kom hjem hadde han vært min mann.
Gjest ulykkelig Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 Ja helt enig. Men nå har far bestemt at han ikke gidder å tilbringe ferien sammen med mor og DERES barn så da foreslår jeg at mor finner et annet sted å tilbringe ferien sin slik at far kan tenke gjennom et par konsekvenser av sine handlinger. Jamen jeg vil jo ikke på ferie til mamma, jeg vil til Syden.
Gjest Elastica Skrevet 10. juli 2007 #14 Skrevet 10. juli 2007 Det går vel an å reise til Syden uten mann, hvis det var det som var det største problemet ditt?
Gjest lillebøll Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 Jamen jeg vil jo ikke på ferie til mamma, jeg vil til Syden. Daaakar deg som vil til Syyyden.. Og dumme dumme mannen som bare tråkker på deg. Uff det må være grusomt at du ikke får på feire, mye verre enn å la mannen bare trampe på deg når han vil og føler for det
Gjest ulykkelig Skrevet 10. juli 2007 #16 Skrevet 10. juli 2007 Skjønner at du er lei deg og sinna for at han drar på en egen ferie uten å fortelle hva det er. Men som en annen skrev lenger opp her så er ikke sydenferie noen menneskerett. Finn på noe annet med sønnen din og ta en ordentlig prat med mannen din når han kommer hjem. Si at han ikke bare kan reise fra dere uten å gi andre opplysninger enn at han drar. Takk for støtten
Gjest ulykkelig Skrevet 10. juli 2007 #17 Skrevet 10. juli 2007 Han jobber kanskje i overvåkningstjensten, uten at du vet det? Han trenger ikke jobbe i politiet for å være tilknyttet overvåkning, vet dette ikke er beroligende, men det er det eneste og første som falt meg inn... (har sett for mange filmer sikkkert, men...)Nei, han jobber garantert ikke i overvåkningstjenesten. Han hadde funnet skilsmissepapirer når han kom hjem hadde han vært min mann.Hva har det med ferie å gjøre?
Gjest ulykkelig Skrevet 10. juli 2007 #18 Skrevet 10. juli 2007 Det går vel an å reise til Syden uten mann, hvis det var det som var det største problemet ditt?Ja, det er jo veldig lett å få Sydenturen nå. Hva som er det største problemet mitt nå vet ejg faktisk ikke, jeg vet jo ikke hvor han er eller hvor han skal.
Gjest ulykkelig Skrevet 10. juli 2007 #19 Skrevet 10. juli 2007 Daaakar deg som vil til Syyyden.. Og dumme dumme mannen som bare tråkker på deg. Uff det må være grusomt at du ikke får på feire, mye verre enn å la mannen bare trampe på deg når han vil og føler for det Tror du det blr bedre hvis jeg begynner på lykkepiller? Har du noen råd å gi? Jeg vil ikke bli så ustabil at jeg finner trøst i å slenge dritt i forumtråder på nettet.
Gjest Bellatrix Skrevet 10. juli 2007 #20 Skrevet 10. juli 2007 jeg vet jo ikke hvor han er eller hvor han skal. Da ville syden vært det siste jeg hadde tenkt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå