Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

den lyseste fra i.d. er for mørk for meg, og jeg har virkelig lyst til å bruke mineralfoundation, for jeg synes det kjentes så godt på huden min!! noen som vet om noen som har noen lysere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at Kissme har noen veldig lyse foundations. Fargen Anne ser ut til å være lysest. Du kan jo kjøpe et par prøver av de lyseste, og prøve deg fram. (Prøvene koster 30 kr per boks, så det er ikke krise hvis de ikke passer så bra.)

Hvis du bor i nærheten av Oslo, så selger Visage mineralsminke av merket Susan Posnick. Du kan jo prøve de foundationene de har der, og se om noen er lyse nok. Susan Posnick er litt dyrere enn I.D., men jeg synes at det å ha foundation i en egen børste er veldig lurt, og betalte den prisen.

Skrevet
Ser ut til at Kissme har noen veldig lyse foundations. Fargen Anne ser ut til å være lysest. Du kan jo kjøpe et par prøver av de lyseste, og prøve deg fram. (Prøvene koster 30 kr per boks, så det er ikke krise hvis de ikke passer så bra.)

Hvis du bor i nærheten av Oslo, så selger Visage mineralsminke av merket Susan Posnick. Du kan jo prøve de foundationene de har der, og se om noen er lyse nok. Susan Posnick er litt dyrere enn I.D., men jeg synes at det å ha foundation i en egen børste er veldig lurt, og betalte den prisen.

Hvordan er den kosten som mineralpudderet Susan Posnick kommer i? Altså, er den noe god til og påføre med eller må man ta den over på noe annet? Har erfaring med at slike koster som den kommer i ikke er særlig gode............

Gjest Gjest
Skrevet

Den kosten som kommer med pudderet er kjempedårlig så kjøp heller enn kost utenom.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

GloMinerals har stort utvalg av farger. Jeg er veldig lys i huden, men bruker bare den nest lyseste av deres. De finnes dessuten i kalde, nøytrale og varme nyanser.

Gå til hudpleier som selger dette merket, be dem om å prøve på huden din, evt kjøp en boks der, og kjøp resten på Ebay for en slikk og ingenting :)

Gjest Gjest
Skrevet

tusen takk for tips, jeg får snuse rundt litt! :) bestiller kissme-prøver nå etterpå, tenker jeg!

blir bare så oppgitt over at ikke engang det lyseste passer meg. er fornøyd med hudfargen min selv, men den er vel ikke så vanlig da. :(

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke purelux en helt hvit? Skulle tro de også har LYSE farger da, eller at du kan blande degfrem til noe selv :)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

pure luxe ja, hadde helt glem det merket, selv om jeg har hørt en del snakk om det! mer prøvebestilling altså! ;) tusen takk!

er det forresten noen som vet om mineral veil er såpass lyst at det kan lysne den lyseste foundationen? leste tips om at man kunne mikse til med veilen, men det er jo ikke sikkert det funker for min hudfarge.

Skrevet

Hva med everyday minerals? De har foundations som er lysere enn I.d

Jeg har en boks F.light fra I.d og en tester i farven Sandy Fair fra Everyday. Og den fra everyday er faktisk for lys! De har også en enda lysere farve i "warm" serien: Golden fair.

Om ikke disse passer heller: Kjøp en adjuster!

Fra her f.eks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...