dwood333 Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 hvordan consealer er best egentli? er så mørk under øyne,har prøvd,body shop consealer pen,dior consealer,yves saint lauren,lacome sine men er ikke fornøyd,syns ingenting fungere,har dere gode råd eller anbefalinger???
kathrine79 Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 hvordan consealer er best egentli? er så mørk under øyne,har prøvd,body shop consealer pen,dior consealer,yves saint lauren,lacome sine men er ikke fornøyd,syns ingenting fungere,har dere gode råd eller anbefalinger??? Anbefaler i hvert fall ikke Elizabeth Arden, den fungerer ikke i det hele tatt... Jeg bruker Maybelline (hvis det skives sånn), den syns jeg fungerer veldig bra
kollektivet Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 lol.. elizabeth arden sin er crap, prøv heller den fra dior du, eventuelt fra helena rubinstein. eller ysl.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Jeg liker best Magic Concealer fra Helena Rubinstein og "tryllepennen" fra YSL.
Gjest Blanca Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Jeg liker best Magic Concealer fra Helena Rubinstein og "tryllepennen" fra YSL. Ditto . Til mørke ringer synes jeg Magic Concealer er den beste, YSL Touche Eclat bruker jeg mest øverst på kinnbeina, opp mot øyet, for å lysne.
-Alvildebrud- Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Jeg liker best Magic Concealer fra Helena Rubinstein og "tryllepennen" fra YSL. Jepp, disse er de aller beste..
Gjest Alou Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Jeg liker best Magic Concealer fra Helena Rubinstein Ditto . Til mørke ringer synes jeg Magic Concealer er den beste Ser vi er flere som elsker HRs concealer. I tillegg til at den gjør hva den lover, så tror jeg den kan lønne seg økonomisk i forhold til mange andre merker også. Du får mye for ml.
Gjest Borghild Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Jeg liker best Magic Concealer fra Helena Rubinstein og "tryllepennen" fra YSL. Samme her! De er best! Kjøpte en concealer fra cliniderm for å prøve, men den var elendig! Bortkasta penger. Dekker ikke en dritt.
Gjest Tweek Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Jeg liker best Magic Concealer fra Helena Rubinstein og "tryllepennen" fra YSL. Jeg har begge disse og de er de beste jeg har prøvd. Jeg er veldig mørk og blå under øynene så jeg bruker begge deler jeg magic consealer først for å få det gjevnere og ysl sin bitte litt oppå for å få det lysere. Høres teit ut, men for meg funker dette.
Rexina Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Jeg kan ikke leve uten min Magic Concelaer fra Helena Rubenstein. Den dekker godt, både over ringer under øynene og kviser:) jeg har nr. 2, som er lys med gul undertone. Den er perfekt:D
Gjest Gjest_Smarties_* Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Den lille tuben fra Lancôme er supergod (husker ikke hva den heter, men det er sånn "under øyet concealer"). Koster omtrent 220 kr eller noe, og varer i en evighet
Gjest Deception Skrevet 11. juli 2007 #12 Skrevet 11. juli 2007 Jeg liker best Magic Concealer fra Helena Rubinstein og "tryllepennen" fra YSL. Jeg også! Til mørke ringer bør du nok bruke noe som dekker mer enn en "tryllepenn", så Magic Concealer er veldig bra. Den får også pluss for at den ikke er så uttørkende. I det siste har jeg eksperimentert litt med "tryllepenn"-concealere fra Face Stockholm, og nå Clinique (fikk ikke tak i YSL), men ingen av disse kommer i nærheten av YSL. Men Guerlain sin virker også lovende, så muligens tester jeg den neste gang. Uhelbredelig nysgjerrig....
dwood333 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. juli 2007 da må jeg på en liten shoppingrunde her tusen takk for svar
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 14. juli 2007 #14 Skrevet 14. juli 2007 da må jeg på en liten shoppingrunde her tusen takk for svar Hvor får jeg kjøpt Magic Concelaer???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå