Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Jeg og mannen min har nå prøvd i et år og vil begynne med utredning. Og lurer derfor på hvordan man begynner. Bestiller jeg først time hos fastlegen min og så blir henvist videre til spesialist? Skal jeg ha med mannen min til timen hos fastlegen eller er det først når man blir henvist til spesialist at han skal være med? Vi vil helst få testen svømmerne hans tidlig, så må han da bestille time hos sin fastlege han også? For å få rekvisisjon til å teste svømmerne? Eller kan han bare ringe fastlegen sin for å få det? Det er helt sikkert litt merkelige spørsmål, men siden vi aldri har gjort dette før er vi ganske grønne Blir kjempe takknemlig for å høre hvordan andre har gjort dette!
Donpedro Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Det er to eier å gå; privat og offentlig. Offentlig tar som regel lenger tid, men er billigere. Privat; ta kontakt med en fruktbarhetsklinikk. Offentlig; ta kontakt med fastlege, som sender henvisning videre til gynekolog. En del fastleger tar blodprøver og slikt, så er man ofte et skritt på veien. Man får henvisning til å teste svømmere hos gyn, mulig man kan få det hos fastlege også.
Apple- Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Jeg bestillte time hos fastlegen min, som tok blodprøver og henviste meg til gynekolog. Samtidig tok mannen kontakt med sin fastlege, som henviste ham til Riksen, hvor han tok svømmertest. Det gikk mye fortere for mannen enn for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå