Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest leimeg
Skrevet

Samboeren min har en reisende jobb, og jeg har nettopp funnet ut at han skriver meldinger med en annen kvinne. Fant ut dette fordi jeg sjekket hans spes. faktura. Spurte om han hadde truffet noen på byen, men han sier jeg er bare hans. Det trenger ikke bety at de har et forhold, men meldingene var datert rett etter han sto opp, og før han la seg. Omtrent samtidig som han skrev til meg. Hvordan konfrontere han med dette når han ikke er hjemme, og uten at han får vite at jeg sneik i hans private ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Samboeren min har en reisende jobb, og jeg har nettopp funnet ut at han skriver meldinger med en annen kvinne. Fant ut dette fordi jeg sjekket hans spes. faktura. Spurte om han hadde truffet noen på byen, men han sier jeg er bare hans. Det trenger ikke bety at de har et forhold, men meldingene var datert rett etter han sto opp, og før han la seg. Omtrent samtidig som han skrev til meg. Hvordan konfrontere han med dette når han ikke er hjemme, og uten at han får vite at jeg sneik i hans private ting?

Hvorfor skal vi hjelpe deg å lage helvete for samboeren din, når du ikke engang tør stå for det du selv har gjort?

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg tror jeg ville spurt ham direkte. Dersom han ikke har noe å skjule er det en ærlig sak å gi uttrykk for at du føler usikkerhet rundt dette. Dersom han har tråkket over noen av deres grenser, er det kanskje best å bli konforntert allerede nå, slik at dere kan finne ut av det?

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvorfor spør du ikke bare rett ut: Hvem er NN? Hvis han går til frontal angrep på deg med beskyldninger om snoking og annet så får du bare si at det var en lite fugl som pep. Det er jo faktisk fullt mulig at det har skjedd ...?

Gjest StockDama
Skrevet

Du får ta konsekvensen for hva du har gjort, siden du har gjort noe du ikke hadde tillatelse til, så får han ta ansvar for det han har gjort.

Gjest David John jr.
Skrevet
Du får ta konsekvensen for hva du har gjort, siden du har gjort noe du ikke hadde tillatelse til, så får han ta ansvar for det han har gjort.

:kaffe:

Enig med Stocky ... Driver du og roter i andre saker så får du smake steken... som det heter .. eller noe sånt....

Skrevet

Regner med at du sjekket fordi du hadde mistanke, og jeg synes vel du hadde en god grunn siden du fant noe. Han har vel ikke så mye han skulle ha sagt på det, gitt... Si det som det er du.

PS: Er det lenge til han kommer hjem? Jeg ville vel ventet med å ta det opp med ham til du fikk gjort det face-to-face..

Skrevet

Om du mistenkte noe synes jeg det er greit at du sjekket mobilen, og du fant jo og noe så..

si det som det er til han du - spør hvem det er han sender sms til. Men vent til han kommer hjem og du kan "lese han også"...

Gjest leimeg
Skrevet
Om du mistenkte noe synes jeg det er greit at du sjekket mobilen, og du fant jo og noe så..

si det som det er til han du - spør hvem det er han sender sms til. Men vent til han kommer hjem og du kan "lese han også"...

Er ikke første gang dette har skjedd.. Men jeg klarer ikke vente til han kommer igjen, er 6 uker til... Men takk for råd/trøst/sarkasme..

Skrevet

Tråden ryddet for unødvendige kommentarer.

Scorpina

-mod-

Gjest Gjest
Skrevet

Han skriver mld til henne før han legger seg og rett etter at han står opp? Da er hun i aller høyeste grad i tankene hans hele dagen.

Beklager, sikkert ikke det du vil høre, men jeg hadde vært meget skeptisk.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...