Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på ny mobil tlf, har sett en del på 7370, men jeg vet ikke hvor man finner mobiltelefoner billigst?

Jeg har ikke så lyst å bytte abn, er veldig fornøyd med et jeg har nå. :)

noen som vet hvor man kan kjøpe billig?

vet ikke om det er noe i utlandet (svergie, danamark kanskje)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på om du får kjøpt ny Nokia 7370 (gull eller brun) i butikkene, ser ut til at 7373 har tatt over.

Men det ligger noen 7370 ute på finn.no.

Skrevet

hadde vel klart meg med en 7373 og ;)

bare syns fargen på 7370 var kul ;)

Ringte på noen på finn, men de fleste var solgt, og de som ikke var det er for dyr syns jeg. Da kan jeg like gjerne kjøpe i butikken syns jeg :)

Gjest Gjesten
Skrevet

E det den flipp telefonen til Nokia? Dei saakalla design greiene? I saa fall hadde eg den, og den suge. Berre saa du veit det. Stadig troebbel med kontakt mellom tlf og hoeyresettet osv. Skikkeleg kloenete sms meny... Ikkje anbefalt i heile tatt!! Og naar gullfargen begynner aa slitast av ser den berre tacky ut.

Skrevet

Jeg har hatt min 7370 i gull i et år nå, og ikke hatt noen problemer.

Det eneste minuset er lagringskapasiteten, men det er god plass til bilder så det går bra.

Så 7370 i brun på nett, men har ikke sett gull (enda).

Har du sjekket hva den koster i butikken?

Ellers så er Motorola sin D&G veldig fin. :hjerte:

Skrevet

http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2006/03/26/15963.jpg

denne tlf snakker jeg om.

men merkelig med lagringskapasitet, for etter det jeg har lest fins det da minnebrikker til den. Min tlf som jeg har nå er heller ikke noe uten minnebrikke.

Og menyen er som nokia bruker å være syns jeg. og den har jeg ikke noe imot.

Motorola D&G er fin, men jeg liker ikke knappene på motorola, den er bare fin utenpå syns jeg :sol:

Skrevet

Det finnes minnekort til 7373, men ikke 7370. Det er vel det som hovedsaklig er forskjell på de. Det og 2 Megapiksel kamera.

Og fargene da.

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg snakke om sms menyen, den er absolutt ikkje som Nokia pleier, eg har brukt min gamle Nokia parallellt med 7370, og er ikkje fornoegd. Er Nokia fan eigentleg, og dette er den foerste Nokiaen eg ikkje har likt. Har aldri foer hatt anna enn Nokia, men no kjem eg til aa kjoepe ein iPhone naar og om den kjem til Noreg trur eg.

Det verste m 7370 er likevel at den er saapass flashy at du blir litt lei den. Den er meir estetisk plasskrevande enn mange andre modellar. Men det er smak og behag, for all del. Eg likte den ikkje, andre gjer det. Sms er kloenete paa den tlf. Grunnen til det er at naar du har gjort ferdig ein setn, og du skriv komma, saa endrar siste ordet seg naar du endre tegnet fraa punktum til komma. Eg veit godt at det berre er aa flytte "pila" slik at det ordet ikkje blir affisert av eit nytt teikn, men det er ein ekstra og temmeleg unoedvendig operasjon, og eg ser ikkje poenget med aa lage programvaren paa den maaten.

Den andre tingen som er irriterande er at dersom du kjem borti avknappen mens du skriv sms, saa lagrar mld seg i kladd, saa du maa trykke massevis for aa finne den igjen, istaden for at den berre er der neste gong du gaar inn paa sms.

Det siste problemet som eg har hatt, og som andre har hatt, er at den verkar koble seg av nettet eller noko, og litt for ofte ikkje sender mld. Naar eg saa snakkar med tlf selskapet, saa har dei ingen problem i mitt omr, og alle rundt meg m andre tlf og samme nettverket har ikkje problem.

Summa summarum: eg trivest ikkje med Nokia 7370. Men eg reknar ikkje med du vil endre meining av den grunn ;)

Skrevet

Hehe, du har nok rett at jeg ikke skifter mening forde. Men jeg fant ut at jeg ikke vil ha 7370, men 7373. så syns jeg det er greit å vite om sånne ting så jeg ikke blir helt overrasket eventuelt.

For sms programet mitt er og sånn at visst jeg kommer bori den røde knappen så lagres melding, men jeg syns ikke det er noe problem å lete den frem igjen. For det er som oftes jeg som er sløv og trykker på den ;)

Syns og den iPhone så skikkelig kul ut, men det blir nok for lenge å vente for meg, fordi tlf min kommer nok ikke til å leve så alt for lenge! Og er redd den kommer til å være for dyr :forvirret:

Men jeg får titte litt rundt på markedet kanskje. Men alt jeg har funnet som jeg syns har sett fine ut til ok pris har blitt slakta av samboeren min om alt som er dårlig :ler:

Skrevet

Jeg vil ikke ha den tlf like vel.

Jeg var å titta i dag i butikkene for å se på telefonene og kunne ta å føle på. Og da falt jeg helt for sony ericsson s500i. Så nå prøver jeg å se over kontoene mine for å skrape sammen til en sånn. Den er jo bare sååååååå lekker. *sikle*

Skrevet
Jeg vil ikke ha den tlf like vel.

Jeg var å titta i dag i butikkene for å se på telefonene og kunne ta å føle på. Og da falt jeg helt for sony ericsson s500i. Så nå prøver jeg å se over kontoene mine for å skrape sammen til en sånn. Den er jo bare sååååååå lekker. *sikle*

Det virker som om du ikke helt klarer å bestemme deg- sånn som meg ;)

Anbefaler deg å kikke på sida www.amobil.no der finner du prisguide, tester og bruktmarked. Du bør absolutt kjøpe mobil over nett, det er mye billigere enn butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...