krifos Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Hei! Ja da er det bare en og en halv uke igjen til den store dagen. Begynner å få litt sommerfugler i magen, og sover litt dårlig på nettene. Er redd for at jeg ikke skal huske alt som skal gjøres til dagen. Har fortsatt en del igjen. Bl.a. kirkeprogram, sanghefte og samle musikk til cd til festen. + en god del småting. Hadde vært artig å hørt fra dere andre der ute som skal gifte dere samme dag, om hvordan dere ligger ann, og om dere også begynner å bli spent
MAcy Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Skal også gifte meg 21.juli, og har nå i dag fått trykket kirkeprogramet, sangheftene har jeg laget forsiden og de skal overleveres til pappa som skla tykke opp sangene og sette sammen, deilig å ikke ha ansvaret for alt og se alle sangene på forskudd. ellers er jeg på jakt etter engangskamera, og skal lage bordkort med forloveren min i dag. skal også hente de bestilte serviettene med trykk på torsdag. NESTE UKE: mandag skal jeg ha prøve time hos frisøren, og samtale med fotografen. onsdag er det kjoleprøving. fredag skal vi pyntelokalet. Det er enhel del. For tiden holder jeg på å skrive liste til folk med det de skal gjøre. de som har fått mer enn en ting å huske, ha ansvaret for ville gjerne ha det på en lapp, så de ikke glemmer. Men vil gjerne også ha tips og råd fra folk. Kjempe fint å høre hvordan dere ligger ann.
MAcy Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Ser ut til at det kanskje bare er oss to.... Vi har nå det meste under kontroll, skal i denne uka bare skrive ned liste over alt vi skal ha med oss til lokalet på fredagen så vi ikke glemmer noe, og har endel avtaler med blant annet frisør-prøvetime, fortografen, toastmasteren og siste prøving av brudekjolen. Kjenner med nokså rolig og det stresser meg mest men merker at det begynner å krible litt i magen og stresset bygger seg opp for er jo gift om 6 dager til, hjelp og trøste meg. En litt skummel tanke men men
Kath Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 I morgen er det er møte med fotografen Tirsdag en tur innom kirken og snakke med presten Onsdag frisør Torsdag manikyr/pedikyr Fredag bake noen kaker, brudebehandling på wahwah og et par glass vin før jeg ZZzzz Bare slappe av ting igjen! *deilig* Nå bare gleder jeg meg til dagen endelig kommer jeg! :rødme:
Gjest Gjest_tingelang_* Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Hei! Ja da er det bare en og en halv uke igjen til den store dagen. Begynner å få litt sommerfugler i magen, og sover litt dårlig på nettene. Er redd for at jeg ikke skal huske alt som skal gjøres til dagen. Har fortsatt en del igjen. Bl.a. kirkeprogram, sanghefte og samle musikk til cd til festen. + en god del småting. Hadde vært artig å hørt fra dere andre der ute som skal gifte dere samme dag, om hvordan dere ligger ann, og om dere også begynner å bli spent Gifte oss 21 juli vi også.. Har egentlig det meste i boks..som skulle gjøres.. skal lage mat selv..Baker hovedkaka selv + noen andre kaker.. skal å snakke med hun som skal lage buketten, på tirsdag.. manikyr på tirsdag, venter innrykk av gjester som alle skal være hos oss.. nesten.. nesten ikke tid til å kjenne på om det er sommerfugler i magen eller ikke... men vi gleder oss masse.... lykket til alle 21 juli bruder og dere andre...
Gifteklar:) Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Her er en 21. julibrud til I kveld er jeg stresset... Mamma har dampet brudekjolen, og det ser ut som det vi har lagt opp nederst på skjørtet etterlater seg en synlig "kant"... Skal prøve på kjolen, og håper det vises mindre da. Men kjenner at den rolige følelsen jeg har hatt til nå er forsvunnet. I tillegg er det en servitør som har meldt avbud, så vi må finne en til. Skal også skrive lister til kjøkkenpersonale, servitører, og evt toastmaster. Så de har litt oversikt over hva som skjer til hvilke tider. Handle inn div. ting (for eks. kaffe, sukkerbiter, søppelsekker, osv). Skrive på navn på bordkort. Handle inn vodka, cognac, gin. Torsdag: Dekke bord på lokalet, ansiktsbehandling ("nedstressingstid") Fredag: Lage blomsterdekorasjoner. Møte med servitører, toastmaster, kjøkkenpersonell. Sende min kommende ektemann til foreldrene hans, og forloveren min skal overnatte hos meg Er sikkert en del andre små gjøremål igjen også.... Kjenner jeg begynner å bli litt urolig.
heike007 Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Gifter oss 21.juli vi også, og hvis jeg ikke tar fullstendig feil, så er vi i samme lille by, krifos Har det meste under kontroll her nå. Gjenstår å ha samtale med presten og øvelse i kirka. Men dette skjer omtrent samtidig og er allerede i mårra. Så skal jeg ha prøvetime hos frisør på onsdag. Venter enda på en sang til heftet vårt, men den får jeg i mårra, så da skal jeg begynne å sy dem sammen (har alt det andre ferdig). På fredagen må vi kjøpe inn frukt og snacks og hente blomster til pynting av lokalet. Pyntingen av lokalet skjer på fredags ettermiddag/kvelden. Da kommer også han som skal spille og rigger seg til slik at han slipper å gjøre det midt under kaffen eller noe sånt. Ellers er alt booket og klart, og ingenting jeg kan gjøre med nå, for jeg har lagt alt i andres hender....
krifos Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2007 Gifter oss 21.juli vi også, og hvis jeg ikke tar fullstendig feil, så er vi i samme lille by, krifos Har det meste under kontroll her nå. Gjenstår å ha samtale med presten og øvelse i kirka. Men dette skjer omtrent samtidig og er allerede i mårra. Så skal jeg ha prøvetime hos frisør på onsdag. Venter enda på en sang til heftet vårt, men den får jeg i mårra, så da skal jeg begynne å sy dem sammen (har alt det andre ferdig). På fredagen må vi kjøpe inn frukt og snacks og hente blomster til pynting av lokalet. Pyntingen av lokalet skjer på fredags ettermiddag/kvelden. Da kommer også han som skal spille og rigger seg til slik at han slipper å gjøre det midt under kaffen eller noe sånt. Ellers er alt booket og klart, og ingenting jeg kan gjøre med nå, for jeg har lagt alt i andres hender.... Artig at vi er fra samme by. ja nå begynner det å nærme seg med stormskritt. Skal til prøving i kirka på torsdag og til manikyr også på torsdag. Ellers skal lokalet pyntes på fredag, vi må få satt sammen spilleliste med musikk til kvelden (vi skal ikke ha levende musikk), bakt noen flere kaker og kjøpt inn og kuttet opp frukt til sjokoladefontenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå