Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Styling av hår er noe jeg egentlig aldri har vært særlig flink til. Er liksom av den "kjedelige" typen som bare setter håret opp i en spenne eller strikk i stedet for å begi med ut på noe som egentlig ikke blir noe særlig bra :tristbla:

Men NÅ har jeg tenkt å prøve å gjøre noe med det, et lite sommerforsett :) Har hår til skuldrene, med noe fall i.

Det jeg lurer på er om det er noen produkter man må ha i basis-kiten om dere skjønner :) Har prøvd litt av TIGI før, men siden jeg ikke har prøvd så mye annet er det vanskelig å sammenligne. Hvordan er TIGIS stylingprodukter i forholder til andre frisørmerker? Er det noen merker som peker seg ut som veldig bra.

Hair-styling-queens, I need your help :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vil du ha håret ditt da? :klø:

Gjest Blondie65
Skrevet

Du må nesten få råd om hva slags produkter du skal bruke til hvilket formål av en frisør. Mitt hår uten fall trenger spesielle remedier for å få det til, og du trenger kanskje noe annet?

Når jeg er hos frisøren pleier jeg å spørre hvordan hun/han gjør det for å få volum eller en spesiell effekt - og når de føner ber jeg dem forklare hva de gjør. Fått mange tips på den måten.

Skrevet

Vil variere mellom krøller, og slett blankt hår.

Spør jo hos frisøren, men svaret man får der kommer jo veldig an på hvilket merke de fører akkurat der. Er student så har ikke akkurat velfylt pengepung, TIGI selges jo såpass billig hos f,eks SN så jeg lurer vel på om merket er bra. Eller om jeg bør investere i noe annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...