Gå til innhold

Trykksaker

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei bruder :)

Hvor mye kommer det på totalt for invitasjoner, festprogram, kirkeprorgam, takkekort mm for dere?

Vi kommer til å betale i overkant av 5000,- og har fått mye for pengene. Og det viktigste, vi har fått det vi har vært ute etter - rent stilmessig osv. Samtidig som dette har vært prioritert for oss i budsjettet...

Er bare litt nysgjerrig på om vi har vært heeelt gale og brukt altfor mye penger enn alle andre på dette.

Så - hva sier dere?

:rødme:

Endret av -Alvildebrud-
Videoannonse
Annonse
Gjest 3llie
Skrevet

Kirkeprogram, menyer og bordkort kom på 8790,- Invitasjonene kom på rundt 3000,-.

Skrevet
Kirkeprogram, menyer og bordkort kom på 8790,- Invitasjonene kom på rundt 3000,-.

Okey! Ha ha - da var ikke jeg såå gale da, det er sikkert helt lekkert ;) Deres altså!

Skrevet

Våre kirkeprogram, invitasjoner og bordkort (gaveesker) kom på ca 6 500,- :)

Skrevet
Våre kirkeprogram, invitasjoner og bordkort (gaveesker) kom på ca 6 500,- :)

Goody! Da er jeg ikke helt på jordet....

Men noen ganger lurer jeg bare på om vi har mistet helt perspektivet hva gjelder økonomi og budsjett-sprekker, you name it..... :rødme:

Skrevet

Jeg lager invitasjoner selv (papir fra Norway design) og regner med å bruke ca 500,- ikke innkl porto.

Hvor mange invitasjoner var det dere fikk for 6000,-? (skal innrømme at jeg synes det høres helt sprøtt ut med en slik pris, men samtidig er jo alt med bryllup dyrere enn vanlig :sjenert: )

tingeling

Skrevet
Hvor mange invitasjoner var det dere fikk for 6000,-?

Hvem spør du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...