Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at alt er stort i Amerika, men skulle den liksom være stor??? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

Litt innteresant hvordan de reagerer på at pikken viser så tydeligt, jenter som gjør alt for å vise mest muligt av seg selv, puppene med pushup, g-streng og "døvebukser" som en kan lese på leppene...

Skrevet

Hmmm. Hvis du ikke synes den var spesielt stor burde du sjekke om du (eller mannen din) kanskje har elefantsyken i skrittet. :sprettoy:

Skrevet

This video has had 2,151,737 views...

:popcorn:

Skrevet

Hvorfor kan hun ikke bare si penis da, alt skal liksom være så vanskelig :sur:

Skrevet

Jeg synes igrunnen også at den så fullstendig normal ut.

Jeg tror videre ikke at grunnen til at disse damene reagerte som de gjorde hadde noe med størrelsen å gjøre, men at han liksom gikk med en stiv en nedover låret i syltrange tights... det blir jo litt spesielt da. De ville reagert om det var en på ti centimeter også dersom den syntes like godt.

Skrevet (endret)

Det kan vel kanskje være på sin plass å informere damene om at det finnes eksemplarer som kan framstå slik i slapp tilstand. Og hvis dette er ment å være en av disse, kan man vel si at den har...kremt...potensiale?

Ellers er vel den diskusjonen i og for seg ikke hovedpoenget her. Det er vel snarere damenes reaksjon som er tema?

Endret av Jalp
Skrevet
Det kan vel kanskje være på sin plass å informere damene om at det finnes eksemplarer som kan framstå slik i slapp tilstand. Og hvis dette er ment å være en av disse, kan man vel si at den har...kremt...potensiale?

Potensiale? Nee.. jeg har hørt at de som er store i slapp tilstand ikke nødvendigvis blir så himla mye større når de stivner.

De som er små derimot, kan overraske en blyg pike enormt - bokstavelig talt.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvite glinsende tights på en mann som arbeidsantrekk i en restaurant ...?

Jaja ...

Likte trynet på damene etterhvert.

Takk for titten.

Skrevet
Potensiale? Nee.. jeg har hørt at de som er store i slapp tilstand ikke nødvendigvis blir så himla mye større når de stivner.

De som er små derimot, kan overraske en blyg pike enormt - bokstavelig talt.

:ler: Ikke nødvendigvis nei, men det kan faktisk også hende. Og en beskjeden en i uinspirert tilstand kan overraske skikkelig. Naturen er virkelig mangfoldig. ;)

Skrevet
Hvite glinsende tights på en mann som arbeidsantrekk i en restaurant ...?

Jaja ...

Likte trynet på damene etterhvert.

Takk for titten.

Ikke spesielt elegant antrekk nei....men det var litt morsomt å se reaksjonen til gjestene. Ihvertfall for meg. :)

Skrevet (endret)

Hahahah! Hu ene dama digga'n jo da! "øøhm... Kan du lese den lista omigjen? 2 ganger?"

Strålende greier!

Det som er med tissefanter, er at de faktisk er magiske! Noen små tissefanter kan bli store, mens noen som er store i utgangspunktet ikke trenger å bli no større... På fagspråket kalles det for blodpikk og kjøttpikk.

Strålende avatar, Paradokset!

Endret av Yme
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes igrunnen også at den så fullstendig normal ut.

Det der er ikke normal størrelse i slapp tilstand, nei. Jeg vil tippe omtrent dobbelt så stor enn det de fleste menn har.

Skrevet
Det der er ikke normal størrelse i slapp tilstand, nei. Jeg vil tippe omtrent dobbelt så stor enn det de fleste menn har.

Nei, og derfor ville jeg oppfattet den som halvstiv om jeg var en av de gjestene.. og dermed ganske normal.

Og det ville altså ikke vært størrelsen jeg ville reagert på i dette tilfellet, men det faktum at du får den i display rett i øyenhøyde når du sitter der og skal bestille mat og drikke.

Gjest Nedfallsgjest
Skrevet

Hvorfor brukte de ikke skuespilleren sin egen tiss da ?

Skrevet

Fordi det er vanskelig for han å ha den halvstiv så lenge? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...