Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på metallica-konsert i dag :D men de vi drar sammen med vil bort til området kl 17, da de åpner. erfaringsvis skjer det ingenting før mange timer seinere, så jeg er i tvil om jeg gidder å dra dit så tidlig... Men jeg vil jo ikke gå glipp av noe, gleder meg til turboneger og. når bør man dra til valle hovin?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tidlig. Du må stå i kø uansett, men hvis du ikke har lyst til å stå bakerst av 35 000 mennesker, en km fra scenen og ikke se en dritt, så er det best å være tidlig ute. Det skjer nok ikke stort før langt ut på kvelden, men som sagt...

Valle Hovin er STORT.

Gjest *Enigma* i.i
Skrevet

Turboneger går på scena kl 18-18:15.

Skrevet

Og metallica går på scena 2030, og HIM kl 19. Må regne med å stå i kø for å komme inn. Ikke vits å møte opp rett før halv ni ihvertfall. Vi skal møtes litt før fem og ta en øl på vålerenga, også gå oppover, så vi er er der ca seks-halv sju tenker jeg. Ikke så keen på å stå så langt fram.

Skrevet

Du har fått opplyst over hvilke tider de forskjellige band opptrer. Møt opp deretter.

Du trenger ikke å være først i køen for å få gode plasser. Det er kun de som ønsker å bli skvist foran som gjør sånt.

Jeg var på U2 konserten på Valle Hovin, og vi sto langer bak. Det gikk veldig fint å se alt og høre alt. De har også disse enorme skjermene ved siden av scenen som viser alt. Tror ikke du går glipp av mye uansett hvor du står.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Var sinnsykt mange folk der allerede halv tre. Jeg kjørte en som skulle på konserten (bortsett fra at hun aldri kom seg inn og måtte hentes etter 5 minutter). Ville bare legge til at oppført konsertstart så og si aldri stemmer - man må regne med at det starter leeeeenge etter oppsatt tid

Skrevet

Det starta ikke lenge etter oppsatt tid. :)

Metallica startet vel en snau halvtime etter at de egentlig skulle startet - og sluttet tjue minutter etter at de egentlig skulle ha sluttet.

Skrevet (endret)
Var sinnsykt mange folk der allerede halv tre. Jeg kjørte en som skulle på konserten (bortsett fra at hun aldri kom seg inn og måtte hentes etter 5 minutter). Ville bare legge til at oppført konsertstart så og si aldri stemmer - man må regne med at det starter leeeeenge etter oppsatt tid

Hvorfor kom hun seg ikke inn?

Ang venting: Arrangementet åpnet kl 17, og her hadde de gått ut med klokkeslett for hvert band som stemte bra. De måtte vel være ferdig til 2330 for å ikke bråke for naboene etter "sengetid".

Når det er konsert i fx spektrum eller rockefeller, så kan en sikkert oppleve å måtte vente et par timer på at konserten skal starte.

Endret av MiniMjau
Gjest Frysepulver
Skrevet
Hvorfor kom hun seg ikke inn?

Fordi det med å avtale riktige ting trolig ikke fungerer som det skal. Han hun skulle møte dukket ikke opp og hadde ikke kjøpt billetter.

Kjekt med snodige folk man møter på nettet :sprettoy:

Skrevet

Må bare si at det virkelig var en knallbra konsert. Vi stod ca 30 m fra scenen, ikke noe trengsel der og vi så bra også!

Skrevet
Og metallica går på scena 2030, og HIM kl 19. Må regne med å stå i kø for å komme inn. Ikke vits å møte opp rett før halv ni ihvertfall. Vi skal møtes litt før fem og ta en øl på vålerenga, også gå oppover, så vi er er der ca seks-halv sju tenker jeg. Ikke så keen på å stå så langt fram.

Vi kom rett før 5 og gikk rett inn uten særlig med kø.. fant masse plass og trengselen kom ikke før noen minutter før konserten..

Metallica gikk på scenen rett over 9, bare noen få min etter de skulle ha gjort det, (i følge nettsidene deres skulle de på kl 2100)

HIM kunne likesågodt bare vært bak scenen.. makan til skvip a en opptreden har jeg aldri sett.. jeg hadde til og med gledet meg..

Men Metallica skuffet ikke!! Er det råeste jeg har vært med på!!!

Sto rett forran høytaler tårnet å så alt på de geniale skjermene..

hadde nok sett hele scenen hadde det ikke vært for de to gedigne mannfolkene forran meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...