tårnsvalen Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hei Jeg er helt ny her, men kjente behov for å lufte en tilbakevendende drøm med dere andre. Jeg har en slags tolkning på den selv, men hvis det er andre som er interessert i drømmetydning hadde det vært artig å høre hva dere synes. Jeg drømte den senest i natt. (Igjen.) Jeg befinner meg i et hus. Det er mitt hus, tror jeg. Men jeg er der sammen med eksmannen min og hans nye kone. Jeg har følelsen av at dette huset har jeg overtatt fra dem eller noe, men jeg har bodd her en stund og det er mitt hjem. (I virkeligheten overtok jeg ikke huset etter skilsmissen, bare så det er nevnt.) Jeg går opp en trapp og "gjenoppdager" en helt ny etasje (i noen av drømmene kan det være en fløy). Jeg har vært i disse rommene før, men liksom "glemt" at de finnes. De er ubebodd og litt rotete, men jeg ser meg rundt og tenker at det ikke skal veldig mye oppussing og rydding til før denne delen av huset kunne bli utrolig fin å bo i. Denne delen virker til og med større enn den jeg faktisk benytter! Skjønt drømmen i natt hadde en liten vri som var ny. Jeg oppdaget at den nye avdelingen i huset hadde len stor lekkasje i taket. Jeg drømte at jeg diskuterte dette litt med eksen, og vi var i villrede om den forrige eieren - som i sin tid hadde solgt huset til oss - kjente til denne lekkasjen og hadde oppgitt uriktige opplysninger i salgsskjemaet. Jeg var litt urolig for hva en slik takreparasjon ville koste, og tenkte at jeg måtte undersøke om den forrige eieren kunne holdes ansvarlig for dette. - - - - - - - - - - - Som alltid når jeg har drømt denne etterhvert velkjente drømmen om at huset mitt er større enn jeg tror, våkner jeg med en følelse av optimisme og glede. Til tross for taklekkasjen. Hva tror dere den betyr? Gjentatte drømmer pleier å være en klar beskjed fra underbevisstheten, er det ikke slik? Endret 10. juli 2007 av tårnsvalen
Amalie_85 Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Drømmetydning - gaiaforum kanskje du finner noe der eller noen kan hjelpe deg der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå