Kilen mann Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 (endret) Jeg har tent på å kile og bli kilt så lenge jeg kan huske, men treffer aldri noen damer som har det på samme måten. Finnes det damer som liker det, eller jeg helt unormal? Av en eller grunn er jeg registrert her som kvinne, men jeg er altså en helt alminnelig kilen mann! Endret 10. juli 2007 av Kilen mann
Gjest Pax Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 (endret) Jeg liker å kile, men tenner ikke på det. Kiling blir forresten i noen sammenhenger regnet som en undergruppe av BDSM, siden det i seksuell sammnenheng ofte har med dominans og underkastelse å gjøre. Det finnes nok kvinner som tenner på det, og som jeg forstår ønsker du å treffe noen som gjør det? Da kunne du f.eks registrere deg her: http://www.smil-norge.no/ Endret 10. juli 2007 av Pax
Ellsworth Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Kiling er topp. Både å kile og bli kilt. Men det som er pussig, er at så mange med denne fetisjen (inkl. meg selv) synes det er så vanskelig å innrømme dette overfor en partner. Frykten for avvisning er veldig sterk. Selv om reaksjonen hos mange er et skuldertrekk og "Var det bare det?!?". Det er lettere å få noen til å kile, enn å bli kilt. Og det er jo forsåvidt forståelig. Å bli bundet godt fast og kilt skikkelig er herlig. :rødme:
Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Å herregud, jeg er så kilen at jeg kan få panikk og begynne å gråte! Men hvis en partner tente på at jeg kilte han, så hadde det vært greit altså
Chiyo Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Nei! Jeg hater å bli kilt. Jeg er så kilen at jeg får helt panikk om noen holder meg nede og kiler meg. Det er ikke gøy i det heletatt!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Nei! Jeg hater å bli kilt. Enig, jeg hater virkelig å bli kilt. Må også innrømme at jeg ikke hadde sett på det som den mest macho tingen om jeg traff en mann som ville kiles.
Ellsworth Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Må også innrømme at jeg ikke hadde sett på det som den mest macho tingen om jeg traff en mann som ville kiles. Joda, har hørt den innvendingen. Men om du virkelig hater å bli kilt og synes det er fælt, tenk hvor tøff en mann som frivillig lar seg bindes og kiles er.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 jeg kunne tenkt meg å bli bundet godt fast og kilt sikkelig. er jente så gutter si i fra(:
Gjest Armule Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 (endret) Oh yes. Jeg er vanvittig kilen, og det vet mange å utnytte seg av! Det er nok å sette en liten finger i siden på meg og jeg roper ut Heldigvis så vant til det nå at rare blikk gjør ingenting. Men. Sommeren 2008 blei jeg holdt nede av to stykker som kilte meg noe helt sinnsykt. Jeg ble etterhvert så kåt at hele kroppen min sitra om de bare strøk en finger forsiktig over rumpa, jeg ble überfølsom av kåtheta (noe som jo forsåvidt er heelt normalt). Pga omstendighetene endte det dog ikke med sex. Denne sommeren skjedde det derimot igjen, men bare med en av de fra sommeren før. Han er sterk og holdt meg godt nede og kilte meg så lenge og godt at jeg mista helt tidsperspektiv. Jeg ble ufattelig kåt og sexen etterpå var ubeskrivelig. For meg handler det vel mest om å bli dominert! Og at kombinasjonen av å bli holdt nede med makt for så å bli kilt er en del av det Endret 27. desember 2009 av Arnøy 1
Ellsworth Skrevet 27. desember 2009 #10 Skrevet 27. desember 2009 For meg handler det vel mest om å bli dominert! Og at kombinasjonen av å bli holdt nede med makt for så å bli kilt er en del av det Dette stemmer nok for mange. For meg handler det rett og slett om en fetisj for kiling i seg selv, akkurat som folk har en en fetisj for f. eks. føtter eller gummi. 1
Ellsworth Skrevet 27. desember 2009 #11 Skrevet 27. desember 2009 Forresten: For de av dere som tror dette er et høyst marginal fetisj, kan jeg nevne at de to største kileforumene på nettet har hhv. 91.000 og 72.000 medlemmer. Forumreglene forbyr meg vel å linke til dem, men de er ikke vanskelige å finne, for å si det slik.
Maestro26 Skrevet 31. desember 2009 #12 Skrevet 31. desember 2009 Hyggelig å se at det er andre som har denne fetisjen i Norge
Ellsworth Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/02/10/tema/kl...helse/10332430/ http://www.dagbladet.no/2009/10/23/magasin...kologi/8706597/ Fint at Dagbladet anerkjenner at vi eksisterer. :rødme: De har til og med brukt et bilde av den kjente kilemodellen Viviana (en svært kilen dame) som illustrasjonsfoto i den øverste saken.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #14 Skrevet 11. februar 2010 Åh, jeg har hatt et par kjærester som var fæle på å kile. Skal innrømme at det er noe litt sexy ved det, da jeg er glad i bdsm og er sub så er det å bli holdt fast og "mishandlet" mot min vilje ganske hot. Men jeg foretrekker smerte fremfor kiling altså, hvis noen holder på for lenge blir jeg skikkelig sint!
Gjest Womanizer Skrevet 11. februar 2010 #15 Skrevet 11. februar 2010 En kvinne som vrir seg under hendene mine når jeg kiler er megasexy! Liker at hun mister kontrollen over kropp og lyder på den måten.
Knismolagniac Skrevet 27. februar 2014 #16 Skrevet 27. februar 2014 (endret) Først blir jeg opphisset av små kvinneføtter med lange røde tånegler, og får lyst å slikke/suge på tærne. Men så får jeg øye på fotsålene. Så er det gjort. Jeg tenner også på å lakke kvinners tånegler. Jeg har nok alle fetisjer som finnes så lenge det har med føtter å gjøre. For et lekkert sexliv. Helt forbanna fantastisk! Endret 27. februar 2014 av Knismolagniac
Gjest Kiling Skrevet 17. februar 2017 #17 Skrevet 17. februar 2017 På 10.7.2007 den 9.02, Kilen mann skrev: Jeg har tent på å kile og bli kilt så lenge jeg kan huske, men treffer aldri noen damer som har det på samme måten. Finnes det damer som liker det, eller jeg helt unormal? Av en eller grunn er jeg registrert her som kvinne, men jeg er altså en helt alminnelig kilen mann! Åååå deg skulle jeg gjerne møtt😊 På 10.7.2007 den 9.02, Kilen mann skrev: Jeg har tent på å kile og bli kilt så lenge jeg kan huske, men treffer aldri noen damer som har det på samme måten. Finnes det damer som liker det, eller jeg helt unormal? Av en eller grunn er jeg registrert her som kvinne, men jeg er altså en helt alminnelig kilen mann! Jeg har å tent på dette så lenge jeg kan huske På 10.7.2007 den 9.02, Kilen mann skrev: Jeg har tent på å kile og bli kilt så lenge jeg kan huske, men treffer aldri noen damer som har det på samme måten. Finnes det damer som liker det, eller jeg helt unormal? Av en eller grunn er jeg registrert her som kvinne, men jeg er altså en helt alminnelig kilen mann!
Ivar.f.andersen Skrevet 11. juni 2017 #18 Skrevet 11. juni 2017 Har også en kilefetish. 24 år gammel gutt, som like å kile og bli kilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå