Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får det være nok for i år! Prøver å se for meg ei lysende kule på himmelen... Ikke lett, gitt :forvirret: Skal ha ferie på sørlandet fra uka som kommer og da må det vel ha regna fra seg. Er nesten desperat!!!!

Ser på langtidsvarsler over alt på nettet. Er heeeelt sikkert begynt å bli gal :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kapitulert.

Gjest Gjest
Skrevet

Været kan ingen gjøre noe med, så det er bare å akseptere det emd et smil.

Trekk på regndress og gummistøvler og gå en lang tur i regnet.

Regnet vasker naturen fri for støv, og etterpå blir alt så rent og pent.

Kos dere inne med god samvittighet, les bøker, spill spill, ring gamle folk som sitter mye alene.

Ikke depp for noe dere ikke kan gjøre noe med. :sol:

Skrevet
Ikke depp for noe dere ikke kan gjøre noe med. :sol:

Og så er det jo deilig, i 20 plussgrader å vandre i lunkent sommerregn, sniffe inn den gode friske sommerregnluften og glede seg over livet og tilværelsen.

Skrevet
Og så er det jo deilig, i 20 plussgrader å vandre i lunkent sommerregn, sniffe inn den gode friske sommerregnluften og glede seg over livet og tilværelsen.

Javist er det deilig, å vandre i lunket striregn, føttene synker så "deilig" ned i bakken (pga alt for mye deilig regn) at det er rent ekkelt.

Festlig er det også og ikke bare se seg godt for før man trår ned pga stooore mengder snegler som ligger overalt utpå fortauene, men nå også gå slalom fordi frosker og padder sloss om plass og oppmerksomhet sammen med sneglene.

Enda herligere er det å kjenne den friske duften av den sommerregnoversvømte utedoen til nabohytten.

Og sjøen , mmm den er herlig den, så grå pga for mye ferskvann at sikten er lik null.

Morsomt er det også å se at gjødsel som ble spredd i bedene under godværet nå har fått pigger...ligner mer en epedimi av "ondskapsfull" sopp.

Og bærene mine, ja jeg blir bare så glad og i lystig humør når jordbærplantene mine råtner på rot og hagebringebær buskene mine henger og slenger som de frodigste slyngplanter.

Sukk ja, vist er det herrligt! :forvirret:

Skrevet

Jeg har kapitulert og avlyst båtferien de nærmeste ukene, og reiser med sambo til Hellas. Jeg er dritt lei regnet, bikkja lukter mugg og jeg har svømmehud mellom tærene. Nå er det faan meg nok. Jeg skal ha sol, pils, badings og fri!

Skrevet

Dronning Sonja spurte biskopen i Stavanger om han ikke kunne ordne litt finvær bare en halv time. Det gikk jo ikke så bra. Er dt noen andre her ute som har litt kontakt lengre opp og som kanskje kan hjelpe oss med :sol::sol::sol: ?

Skrevet

Det er ikke så ille, synes jeg. Har jo paraply. :)

Skrevet
Det er ikke så ille, synes jeg. Har jo paraply. :)

Jeg har fult regnutstyr og 2 bikkjer som skal luftes i timesvis hver dag. Hvis jeg ikke snart får fotsopp så vet ikke jeg. Og gummistøvler er en kjip og ulekker ting, som ikke er gode å bruke heller....

Jeg er så forbanna lei regnet at jeg snart spyr.

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg digger det! For da slipper jeg å hate verden fordi jeg ikke har ferie :sjarmor:

Og så får jeg brukt de finenye gummistøvlene mine! :rødme:

Gjest Advena
Skrevet

Jeg husker ikke åssen det ser ut når det er sol og tørr asfalt..

Skrevet

Akkurat nå er det glimt av det de kaller sol. Deilig!!!!!! :sol:

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Regn??

Her har det vært sol i flere uker. :sol:

Det e bare å komme nordover :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...