liv-b Skrevet 16. mars 2003 #1 Skrevet 16. mars 2003 Hva er vanlig pris for en selskapskjole? Når dere har vært gjester i bryllup tidligere, hva har dere brukt på klær da+ Hilsne nysgjerrigperta Liv
it Skrevet 16. mars 2003 #3 Skrevet 16. mars 2003 I de bryllupene jeg har vært i har jeg i 3 av 4 bryllup brukt svart kjole. To ganger en lang og en gang en litt korterer. Disse bryllupene var på høsten og jeg skilte meg ikke ut i noen av bryllupene med å ha svart på. Det var faktisk en del andre som også hadde det. I det ene sommerbryllupet hadde jeg en rød enkel kjole med tynne stropper som var halv-lang. Denne kjolen var en veldig billig kjole kjøpt på salg. Den ene sorte kjolen (som jeg har brukt to ganger i bryllup) er skreddersydd til meg. Ellers vet jeg ikke så godt priser og steder for selskapskjoler da dette ikke er helt min stil. Men jeg har stort sett aften/gallakjoler på litt mer damete butikker som f.eks på Steen og Strøm.
Montezuma Skrevet 17. mars 2003 #4 Skrevet 17. mars 2003 Min forlover kjøpte en nydelig kjole til 2300,-. Men det er jo fullt mulig å finne pene kjoler i rimeligere butikker. Selv hadde jeg ifjor en kjole i et bryllup til 600,-. Prisen er ikke det viktigste, bare du finner en kjole du liker! Lykke til!
Gjest Tex Skrevet 17. mars 2003 #5 Skrevet 17. mars 2003 Da jeg var forlover kjøpte jeg meg en alldeles nydelig gallakjole i flaskegrønn silke. Den kalles debutkjole og kostet opprinnelig 4499. Men jeg kjøpte den på salg... Hadde aldri betalt fullpris. Den kunne egnet seg dersom jeg var gjest i bryllupet på kongsgården men ellers ikke dersom det ikke er et veldig stivt selskap...slik som det bryllupet jeg var forlover i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå