Gå til innhold

Selskapskjoler


liv-b

Anbefalte innlegg

Hva er vanlig pris for en selskapskjole? Når dere har vært gjester i bryllup tidligere, hva har dere brukt på klær da+

Hilsne nysgjerrigperta Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I de bryllupene jeg har vært i har jeg i 3 av 4 bryllup brukt svart kjole. To ganger en lang og en gang en litt korterer. Disse bryllupene var på høsten og jeg skilte meg ikke ut i noen av bryllupene med å ha svart på. Det var faktisk en del andre som også hadde det.

I det ene sommerbryllupet hadde jeg en rød enkel kjole med tynne stropper som var halv-lang. Denne kjolen var en veldig billig kjole kjøpt på salg. Den ene sorte kjolen (som jeg har brukt to ganger i bryllup) er skreddersydd til meg.

Ellers vet jeg ikke så godt priser og steder for selskapskjoler da dette ikke er helt min stil. Men jeg har stort sett aften/gallakjoler på litt mer damete butikker som f.eks på Steen og Strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlover kjøpte en nydelig kjole til 2300,-. Men det er jo fullt mulig å finne pene kjoler i rimeligere butikker. Selv hadde jeg ifjor en kjole i et bryllup til 600,-. Prisen er ikke det viktigste, bare du finner en kjole du liker! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var forlover kjøpte jeg meg en alldeles nydelig gallakjole i flaskegrønn silke. Den kalles debutkjole og kostet opprinnelig 4499. Men jeg kjøpte den på salg...

Hadde aldri betalt fullpris.

Den kunne egnet seg dersom jeg var gjest i bryllupet på kongsgården men ellers ikke dersom det ikke er et veldig stivt selskap...slik som det bryllupet jeg var forlover i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...