Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med noen av disse Bergans-jakkene, event. foreslå en annen Bergans-jakke i samme kategori?

Nusfjord

Pacific

Microlight

(den er Primeflex og ikke softshell, vet ikke helt hva det betyr...)

Og hvordan er størrelsene? Normale? Dvs. hvis jeg bruker 38/M s skal jeg ha det i Bergans-jakke?

Og hvilken farge har du?

Skrevet (endret)

Jeg har ingen av de du henviser til, men denne:

REINE LADY i fargen mørkturkis og mørkbrun. (nr 5287)

Jeg er en typisk str 38/M og har kjøpt denne jakken i M også.

Er veldig fornøyd med den, har feminime snitt/passform.

Jeg ga kr 999 på G-sport, så kr 1200 er dyrt!

Fikk testet jakken i pøsende regn igår, og det holder den ikke til, lenge. Stod vel ute i regnet ca 30 min, og da var jeg våt på genseren inni/skuldrene. Men det er jo heller ingen regnjakke, bare jeg som valgte feil ytterplagg, håpte vel på mer sommer og sol enn vi faktisk har for øyeblikket :)

Men jeg anbefaler jakken!

Endret av Smørblomsten
Skrevet

Tusen takk, Smørblomsten! Skal se på den.

Turkis og brunt er kjempefint!

Skrevet

Jeg har microlight jakken i fargen aqua og er veldig fornøyd med den! Den er utrolig lett og behagelig å ha på. Fargen synes jeg også er fin. Har gått ute i regnet med den flere ganger uten å bli våt. Jakken er vannavvisende og vannet "triller" liksom av med en gang det treffer jakken :) Størrelsen vil jeg si er normal. Den er iallefall ikke stor.

Skrevet

Jeg har også Reine Lady, og er kjempefornøyd! Har brukt jakken masse, både i høst, vår og sommer. Som det sies her er det ingen regnjakke, men det går fint i småregn/yr. Størrelsen er vel helt på det jevne - som Cottoncandy sier er den i alle fall ikke stor i størrelsen.

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg har Atlantic softshell jakke og er veldig fornøyd med den. Den sitter godt på og holder fint ute litt regn selv om den ikke er noen regnjakke (vil du ha det så må du kjøpe hardshelljakke). Min er sort, ønsket meg egentlig brun, men den hadde de ikke inne da min kjære kjøpte den til meg i jula. Egentlig glad for at den er nøytral, da kan jeg bruke forskjellige ting til den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...