Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 skal på langtur og lurer på om jeg skal lage i maten i kveld og spare meg for masse stress i morra. tenkte på pastasalat med kylling, tomat, agurk og fetaost. oljen fra fetaosten blir som dressing. tror dere det går greit at den står natta over i kjøleskap? for så å bli forflyttet til kjølebag for noen timer? tenker spes på om pastaen(av spelt) blir vassen, og kanskje tomaten? evt tips til annen turmat taes gjerne i mot!
Birgitte Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jeg tror nok det går bra å lage pastasalat, du kan jo eventuelt vente med å tilsette enkelte av ingrediensene. Men et hett tips er wraps, de blir i grunnen bare bedre om de får stå noen timer. Bruk urteost, salat, kylling og asparges, og det blir knallgodt.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg tror nok det går bra å lage pastasalat, du kan jo eventuelt vente med å tilsette enkelte av ingrediensene. Men et hett tips er wraps, de blir i grunnen bare bedre om de får stå noen timer. Bruk urteost, salat, kylling og asparges, og det blir knallgodt. lurt. synd jeg ikke kjøpte det i sted.. men, det skal prøves til en annen gang.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Pastasalat holder seg godt natta over, men det kan være lurt å vente med å tilsette tomater og kanskje agurk til i morgen for å unngå at salaten (og osten) blir veldig bløt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå