Gå til innhold

holder pastasalat seg lenge?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

skal på langtur og lurer på om jeg skal lage i maten i kveld og spare meg for masse stress i morra.

tenkte på pastasalat med kylling, tomat, agurk og fetaost. oljen fra fetaosten blir som dressing. tror dere det går greit at den står natta over i kjøleskap? for så å bli forflyttet til kjølebag for noen timer? tenker spes på om pastaen(av spelt) blir vassen, og kanskje tomaten?

evt tips til annen turmat taes gjerne i mot! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok det går bra å lage pastasalat, du kan jo eventuelt vente med å tilsette enkelte av ingrediensene.

Men et hett tips er wraps, de blir i grunnen bare bedre om de får stå noen timer. Bruk urteost, salat, kylling og asparges, og det blir knallgodt.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror nok det går bra å lage pastasalat, du kan jo eventuelt vente med å tilsette enkelte av ingrediensene.

Men et hett tips er wraps, de blir i grunnen bare bedre om de får stå noen timer. Bruk urteost, salat, kylling og asparges, og det blir knallgodt.

lurt. synd jeg ikke kjøpte det i sted.. men, det skal prøves til en annen gang.

Gjest Gjest
Skrevet

Pastasalat holder seg godt natta over, men det kan være lurt å vente med å tilsette tomater og kanskje agurk til i morgen for å unngå at salaten (og osten) blir veldig bløt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...