Gå til innhold

Hvilken sang i Akutten reklame denne uken?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ja når har jeg sett Akutten reklamen for denne uka så mange ganger, og hver gang hører jeg den pene sangen de har brukt på reklamen. Noen som vet hva sangen heter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hoppehei_*
Skrevet

The fray - how to save a life? Veit denne sangen var på reklama for akutten for nokre veker sidan, men veit ikkje om det er den samme du meiner? Nydeleg sang, uansett :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei den sangen kjenner jeg, og var i en annen reklame for et program på tv3, så det er ikke den jeg er ute etter

Gjest Gjest
Skrevet

Sangen er i Akutten reklamen denne uken også.. HJELP! Noen må da vite hvilken sang det er :)

Skrevet

The Killers - mr Brightside

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

sangen heter signal fire og spilles av snow patrol :)

• 1 år senere...
Gjest Studmed
Skrevet
Nei den sangen kjenner jeg, og var i en annen reklame for et program på tv3, så det er ikke den jeg er ute etter

Sangen heter Sang to the Siren av This Mortal Coil. Helt fantastisk, enig med deg.

Skrevet
Sangen heter Sang to the Siren av This Mortal Coil. Helt fantastisk, enig med deg.

Knis, du er mer enn et år forsinket! ;)

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet
Ja når har jeg sett Akutten reklamen for denne uka så mange ganger, og hver gang hører jeg den pene sangen de har brukt på reklamen. Noen som vet hva sangen heter?

Sangen heter : The Script - We Cry

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Liselotte_*
Skrevet

The Script er helt fantastisk!!! Kjøpte hele albumet på itunes - nydelig. Anbefalles! :jepp:

• 4 uker senere...
Skrevet

Hva med denne uka????

Skrevet

Det som er smart å gjøre når du vil finne ut sånne ting, er å få meg seg en setning av sangen, helst ikke "i love you" og "I'll do everything for you". Tusen sanger har de setningene i seg.

Uansett, husk på en setning, så går du på letssingit.com og limer det inn der, så finner den fram all sanger som har den setningen i seg.

Lykke til! :-)

PS. Fortell oss hvilken det er hvis du finner ut av det! :-)

Skrevet

haha, fantastisk bra tråd! Mange gode forslag, og alle sammen like dagsaktuelle - den dagen det ble skrevet :ler:

Lett å blingse på datoer her på KG, men dette er en av de bedre.

Skrevet
Hva med denne uka????

sangen som er med i akutten reklamen heter 9 crimes. damien rice som har den;)

• 2 uker senere...
Skrevet

kan noen hjelpe meg med hvilken sang det er de har brukt denne uka??

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet
kan noen hjelpe meg med hvilken sang det er de har brukt denne uka??

Lykke Li - tonight! Fantastisk fin!!

Skrevet
Lykke Li - tonight! Fantastisk fin!!

på reklamen for akutten i høst rundt den tiden akutten startet opp igjen, gikk Neela å nynnet på en sang.. Noen som vet hvilken?

• 9 måneder senere...
Skrevet (endret)

Utnytter denne gamle tråden her litt jeg... Noen som vet hvilken sang som er brukt denne uka?

Edit: Fant den, det var Ryan Bingham - Southside of Heaven :)

Endret av Eske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...