Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Ja når har jeg sett Akutten reklamen for denne uka så mange ganger, og hver gang hører jeg den pene sangen de har brukt på reklamen. Noen som vet hva sangen heter?
Gjest Gjest_Hoppehei_* Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 The fray - how to save a life? Veit denne sangen var på reklama for akutten for nokre veker sidan, men veit ikkje om det er den samme du meiner? Nydeleg sang, uansett
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Nei den sangen kjenner jeg, og var i en annen reklame for et program på tv3, så det er ikke den jeg er ute etter
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Sangen er i Akutten reklamen denne uken også.. HJELP! Noen må da vite hvilken sang det er
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 sangen heter signal fire og spilles av snow patrol
Gjest Studmed Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Nei den sangen kjenner jeg, og var i en annen reklame for et program på tv3, så det er ikke den jeg er ute etter Sangen heter Sang to the Siren av This Mortal Coil. Helt fantastisk, enig med deg.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Sangen heter Sang to the Siren av This Mortal Coil. Helt fantastisk, enig med deg. Knis, du er mer enn et år forsinket!
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Ja når har jeg sett Akutten reklamen for denne uka så mange ganger, og hver gang hører jeg den pene sangen de har brukt på reklamen. Noen som vet hva sangen heter? Sangen heter : The Script - We Cry
Gjest Gjest_Liselotte_* Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 The Script er helt fantastisk!!! Kjøpte hele albumet på itunes - nydelig. Anbefalles!
Gjest ab Skrevet 29. november 2008 #11 Skrevet 29. november 2008 Ja når har jeg sett Akutten reklamen for denne uka så mange ganger, og hver gang hører jeg den pene sangen de har brukt på reklamen. Noen som vet hva sangen heter? Hva med denne uka????
soph Skrevet 29. november 2008 #12 Skrevet 29. november 2008 Det som er smart å gjøre når du vil finne ut sånne ting, er å få meg seg en setning av sangen, helst ikke "i love you" og "I'll do everything for you". Tusen sanger har de setningene i seg. Uansett, husk på en setning, så går du på letssingit.com og limer det inn der, så finner den fram all sanger som har den setningen i seg. Lykke til! :-) PS. Fortell oss hvilken det er hvis du finner ut av det! :-)
lille katt Skrevet 29. november 2008 #13 Skrevet 29. november 2008 haha, fantastisk bra tråd! Mange gode forslag, og alle sammen like dagsaktuelle - den dagen det ble skrevet Lett å blingse på datoer her på KG, men dette er en av de bedre.
Gjest ab Skrevet 30. november 2008 #14 Skrevet 30. november 2008 Hva med denne uka???? sangen som er med i akutten reklamen heter 9 crimes. damien rice som har den;)
Kitsune Skrevet 13. desember 2008 #15 Skrevet 13. desember 2008 kan noen hjelpe meg med hvilken sang det er de har brukt denne uka??
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 13. desember 2008 #16 Skrevet 13. desember 2008 kan noen hjelpe meg med hvilken sang det er de har brukt denne uka?? Lykke Li - tonight! Fantastisk fin!!
Gjest lucky08 Skrevet 16. desember 2008 #17 Skrevet 16. desember 2008 Lykke Li - tonight! Fantastisk fin!! på reklamen for akutten i høst rundt den tiden akutten startet opp igjen, gikk Neela å nynnet på en sang.. Noen som vet hvilken?
Eske Skrevet 2. oktober 2009 #18 Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Utnytter denne gamle tråden her litt jeg... Noen som vet hvilken sang som er brukt denne uka? Edit: Fant den, det var Ryan Bingham - Southside of Heaven Endret 2. oktober 2009 av Eske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå