~Minni~ Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg skal en tur til Stavanger snart og tenkte at jeg skulle benytte anlednigen til å kikke litt etter brudekjole. Er det noen som har noen steder å anbefale? Helst i sentrum eller et sted man kan komme seg enkelt med kollektivtransport fordi jeg har ikke bil mens jeg er der.
Gjest Gjest_Septemberbrud_* Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Hvis du ikke allrede har vært i Stavanger nå, så er det to brudekjole butikker som er lette å komme seg til. Miranda på Kvadrat og D'Grossi i Breitorget (midt i sentrum). Ellers er også Agape et alternativ, men den ligger litt kronglete til i et boligområde mellom Madlatorget og universitetet.. Lykke til
evilla Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Brudesalongen ved breiavannet ligger jo bra til. Rett ved byterminalen. Ellers vil jeg anbefale Agape på Madla. Her har de stort utvalg. Og det går jo buss dertil da...Så følger du bare skiltene...
Arkana Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Jeg fant min kjole på Miranda på Kvadrat (ligger i kjelleren, enkelt å finne). Det var riktignok ikke en typisk brudekjole, men det har de nok av også. Kjempehyggelig betjening som var utrolig hjelpsomme.
evilla Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Ja både på miranda og agape synes jeg de har kjempeservice. Kjempekjekke folk, og veldig behjelpelige
optimera Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har kjøpt min kjole hos D`Grossi. De har tegnet og sydd kjole helt etter mitt eget ønske. Jeg er kjempe fornøyd. Skulle jeg valgt andre brudesalonger i Stavanger hadde det blitt Agape eller Miranda! Der jobber det flinke service innstilte mennesker. Brudesalongen i Stavanger ved Breiavannet, har jeg hatt et dårlig møte med, så de gir jeg ikke god reklame...
evilla Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har kjøpt min kjole hos D`Grossi. De har tegnet og sydd kjole helt etter mitt eget ønske. Jeg er kjempe fornøyd. Skulle jeg valgt andre brudesalonger i Stavanger hadde det blitt Agape eller Miranda! Der jobber det flinke service innstilte mennesker. Brudesalongen i Stavanger ved Breiavannet, har jeg hatt et dårlig møte med, så de gir jeg ikke god reklame... Er enig ang. brudesalongen i stavanger. Jeg syns ikke heller noe om servicen der da jeg var der med mannen for å prøve sjakett.
~Minni~ Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2007 Takk for alle gode tips :bukke: Jeg har allerede vært en tur i Stavanger, men det ble ikke tid til å prøve brudekjoler og jeg skal tilbake om ikke så veldig lenge så da kommer alle tips godt med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå