Gå til innhold

Flere bankkontoer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Minimi_*
Skrevet

Hadde tidligere Sparebanken Grenland. Da hadde jeg mulighet til å oprette flere kontoer inne på nettbanken min. Det var bare å opprette ny konto, like lett som du oppretter en mappe på Windows Explorer eller Desktop. Prøvde nå på dette på nettbanken min i Sparebanken Sør. Da måtte jeg fylle ut noen papirer, noe jeg ikke skjønte stort av.

Noen som har Sparebanken Sør og vet om dette kan fikses enkelt på nettbanken (bare at jeg ikke skjønner det) eller om jeg må i banken å ordne dette. Og om det evt koster penger og opprette flere inne på samme konto eller om det er mnd kostnader på det.

Jeg skulle gjerne hatt tre kontoer eller "mapper" En lønnskonto, en til sparing og en buffer konto.

Blei mange spørsmål dette, men har ikke tid til å dra i banken før til høsten. Jobber fult hver dag. Og skulle gjerne fått fikset dette litt fort ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke Sparebanken Sør, og har heller ikke mulighet til å opprette egne kontoer i nettbanken min, men det holder vel lenge med å ta en telefon til banken? Jeg trenger i hvert fall bare ringe når det er noe jeg lurer på eller ønsker å opprette/endre kontoer.

Skrevet

Jeg får prøve å ta en tlf i lunchen på jobb i morra;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...