Gå til innhold

Avholdenhet...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Tenker på sex rett og slett....

Noen som har planer om å være avholdende den siste tiden før vielsen sånn liksom for å bygge opp spenningen...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Prinsessen

Nei det der er noe av det dummeste jeg hører. Akkurat som om man liksom blir "jomfruelig" bare fordi man ikke har sex med kjæresten sin i en bestemt periode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo svært mange som ikke orker å ha sex på bryllupsnatten fordi de er for slitne.

Dette er et valg du og din kjære må ta, selv tror jeg nok vi hadde fortsatt som vanlig også dagene før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig , tanken hadde ikke falt meg inn engang før jeg leste om det i Allers hos legen min på fredag...

Tviler på det blir noen tørke her i huset...

Men jeg lurte altså på hvor vanlig dette er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt om noen som har gjort noe lignende før jeg da. Misforstod spørsmålet litt, trodde du mente hva vi ville gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kanskje tenkt det...

Men ikke for så lenge da! Max en uke... Bare for å være extra kåte på bryllupsnatta. Synes det er fint, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt tanken en gang - og med de erfaringer de allerede gifte deler med oss angående bryllupsnatten så vet jeg ikke om det er så lurt å bygge opp forventningene hvis man da er så sliten at man helst vil sove og hele akten blir et pliktløp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodite

Hei!

Jeg tror faktisk vi blir litt nødt ilt det, da jeg antakeligvis reiser hjem en uke tidligere enn han - for å gifte oss...

Men ville ikke gjort det for å sprite opp bryllupsnatten - tror nok, som mange andre her, at det er lurt ikke å ha for høye forventninger til akkurat den. :wink: Men hvis man "savner hverandre" litt ekstra lenge, føles det jo såååå deilig å krype inntil hverandre igjen!! :enig:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere snakker om en uke.... Her hjemme kan det godt gå en uke imellom, hvis prinsen jobber fryktelig mye og sånn....

Jeg mener skikkelig avhold , måneder altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

avhold utgår, det er helt sikkert! tror kanskje man kan være kåte og ha flott sex i dagene før, fordi man blir gira. Har ikke store forventninger til bryllupsnatta, bortsett fra å segne om utslitt... Men kanskje sex om morgenen den dagen man skal gifte seg? Tar gjerne en kjapp en for å starte dagen godt!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, Imax ,

det er deilig å tenke på at vi får ha brudesuiten til

klokka tre om ettermiddagen!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uaktuelt! Får nok å tenke på den siste tiden likevel om jeg ikke skulle slite meg gjennom uker med avholdenhet også... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...