Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har lagt iPoden min på en lur plass. Men problemet er at plassen er så lur at jeg ikke finner den. Hvor legger man egentlig ting når man i et sekund er så hjernedød at man tror det er smart?
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Den ligger i komodeskuffen. Nei. Og ja, jeg lettet på alt som lå der
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Ikke fryseren (det har vi ikke), veska har jeg leita veldig mange ganger, i kjøleskapet og faktisk Ligger den i vaskemaskina er den vel dømt stakkars..
Gjest =tentacle= Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Hvorfor havnet den på en lur plass i utgangspunktet? Må den gjemmes for noen?
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Jeg skulle ut på byen og ville ikke ha den med for den kunne jo bli borte , derfor tok jeg den ut av vesken og la den en plass slik at ungene ikke skulle ta den..
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Hvorfor havnet den på en lur plass i utgangspunktet? Må den gjemmes for noen? Jeg kan ikke svare for lillebøll, men mine ting havner stadig vekk på lure plasser. Sammen med håndklær i skapet? I ei jakke du ikke har brukt på noen dager? Mellom noen magasiner/blader/bøker? Under hodeputa? Gjemt inne i et pledd eller mellom sofaputene? Treningsbag?
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Kanskje ungene har fått tak i den likevel? *titte under sofaen*
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Saken er løst! I kasserolleskapet! Og usb-kabelen var under sofaen. Takk for inspirasjon!
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #15 Skrevet 9. juli 2007 Barna vært på farten, ja..? Ja får håpe det ikke var jeg som la den der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå