Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jøss. Ante ikke at hun er alkoholiker. Det var da volsomme nyheter å skrive offentlig? Pass deg nå, ellers blir du kasta ut også. Men det gjør kanskje ikke noe, for Lillebøl har deg kanskje på msn?
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Nei, ikke gjester. De slipper ikke inn på mitt helligste.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Nei, ikke gjester. De slipper ikke inn på mitt helligste. Tror vel ikke akkurat det er veldig interessant for gjester. De er her for å diskutere saker, ikke bedrive barneskoleleker.
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Tror vel ikke akkurat det er veldig interessant for gjester. De er her for å diskutere saker, Når begynte de med det? :klø:
Leo Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Når begynte de med det? :klø: Omtrent samtidig med at Frysepulver ble alkoholiker!
Gjest Frysepulver Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Artig at det ikke har kommet frem før nå hvor tørst jeg egentlig er... Det går kjapt med noen flasker med rom hver dag. Dette fører selvsagt til noen pussige og noen morsomme episoder i min jobb med barn, men alt skal jo læres!
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 (endret) Du vet, det er fra barn og fulle folk du skal ha sannheten. Ikke spør om dette hadde noe sammenheng med tråden, jeg tviler.. :klø: Endret 9. juli 2007 av lillebøll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå