Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter skikkelig med å bestemme meg for om jeg skal leie lokale og ordne alt selv, eller om vi skal ha en ferdig pakke på et sted.

Hva har dere gjort? Hvorfor? Og hvor stor prisforskjell er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi leide lokale og ordnet alt selv, mest fordi det er et lokale som er nærme de fleste av min familie (som er størst), og som min familie har tilknytning til. Det er et veldig pent sted, og vi skal ha vielsen utenfor selskapshuset. Vi tenkte faktisk ikke på å gifte oss noe annet sted, det var bare en selvfølge at det ble der.

Men nå i ettertid som det er så mye å ordne med mat og drikke osv, så angrer jeg nesten littegrann. Hadde vært litt deilig å slippe å bekymre seg for det. Men det blir jo billigere med den løsningen vi har valgt, da.

Har dessverre ikke konkrete prisanslag på hva en pakkeløsning koster, det varierer vel fra sted til sted, men vi betalte 3900,- for lokale, maten kommer vel på rundt 10 000,- og jeg er fremdeles ikke helt sikker på hvor mye drikken kommer til å koste. Kommer litt an på hvor mange som kommer.

Skrevet

Vi leier lokalet og ordner alt selv. Men hadde vi hatt penger til det hadde vi hatt det på et lokale som alt hadde vært fiks ferdig. Det hadde vært deilig!!

Men det blir vel bra...

Skrevet

Vi kjørte på med full pakke - leverte bordkort og bestemte hva vi skulle spise/drikke. Resten ordnet de.

Det var helt supert, godt å slippe alt stresset med pynting, oppdekking etc. i forkant og ikke minst å rydde etter festen etterpå. vi bare hentet gavene og konsentrerte oss om bryllupsreisen som vi skulle på 2 dager etter.

Vi betalte ca 1000,- per snute for selskapet. Og fri bar er ikke så dyrt som man tror!!!! Gikk 2,5 enheter per pers, og noen var veldig mye i baren for å si det sånn.

Slipper også å brenne inne med en masse alkohol som man kjøpe inn for at men var redd det ikke skulle bli nok også.

Absolutt verdt pengene om man har mulighet. Vi var veldig heldige og fikk hele selskapet av foreldrene våre da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...