Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har totalt dilla på naturlige produkter som dufter "naturlig", aromatiske oljer etc...

L'occitane er en favoritt, men jeg har ikke prøvd så mange av produktene deres ennå.

Tips? Gleder meg til å høre om deres favoritter, og hvorfor de er det ;)

:sol:

Videoannonse
Annonse
Gjest Blanca
Skrevet

Rensemelken fra Dr. Hauschka er en favoritt hos meg. Lukter deilig av urter og eteriske oljer, og gjør jobben sin.

Bodywash fra Dr. Hauschka med rose er også nydelig, den er så rik og kremete at jeg ikke behøver bodylotion.

Gjest Kanelia
Skrevet

Jeg liker Shea butter håndkremen fra L'Occitane veldig godt. Har nettopp kjøpt fotkremen i samme merke, men ikke prøvd den ennå.

Skrevet

Mandel dusjolje og mandel bodylotion. Og lys med vaniljeduft!

Skrevet

Strykesprayen fra L'Occitane klarer jeg meg ikke uten.

Skrevet

Daily Hand Lotion med olivenolje (hvit pumpeflaske). Lukter herlig og hjelper godt. Har du svært tørr hud kan du bruke den i en sølvtube med blått merke på (inneholder shea butter, husker dessverre ikke navnet). Den er imidlertid veldig fet og trekker dårlig inn i huden, så jeg kunne bare bruke den om natten.

Anbefaler også Aromachologie Lait Corporel/Body Lotion Relaxing Action, min favoritt.

Ellers liker jeg veldig godt alle Verbena-produktene (lukter fantastisk!), spesielt parfymen og Soothing Body Ice Gel (herlig rett etter dusjen).

Og nylig kjøpte jeg Thé Blanc-parfyme som lukter herlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...