Gå til innhold

Det å fantasere om andre..

Fremhevede innlegg

Gjest undrende...
Skrevet

Dere er i et forhold, har det det en stund.. fantaserer du om andre jenter/gutter når du onanerer? Jeg er veldig interessert i gutters svar på dette - og da skjønner dere sikkert at jeg er en jente. Hvis kjæresten deres spør om dere gjør det, sier dere sanheten da eller sier dere nei for å hindre henne/han i å bli såret?

Syns dere det er greit å fantasere om andre når dere er i et forhold?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ser du vil ha svar fra gutter, så håper de svarer deg!

Som jente må jeg få nevne at det vel er helt vanlig å tenke at mannen er en filmstjerne eller annen stud/kjekkas dersom kjæresten har lagt på seg, mistet hår, fått lovehandles, mage eller på andre måter har forfalt. Da er det vel på tide å bytte ut bilen uansett.

Gjest undrende...
Skrevet
Ser du vil ha svar fra gutter, så håper de svarer deg!

Som jente må jeg få nevne at det vel er helt vanlig å tenke at mannen er en filmstjerne eller annen stud/kjekkas dersom kjæresten har lagt på seg, mistet hår, fått lovehandles, mage eller på andre måter har forfalt. Da er det vel på tide å bytte ut bilen uansett.

Vil gjerne ha svar fra jenter også, liker å høre hva de flestes mening er om dette. Vet ikke om det er så fryktelig mange gutter her inne heller, men det er spennende å lese hva de tenker.

Jo, jeg sier meg enig i det du mener. Litt artig svar :)

Skrevet

Jeg fantaserer både om kjente og ukjente...Og det vet typen min om.....Det samme gjelder for han...

Gjest lillebøll
Skrevet

Hun sier hun ikke gjør det, men jeg tror henne ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Fantaserer litt her og litt der, noen ganger om mannen og noen ganger om andre - men det holder jeg for meg selv. Regner med at mannen også har sine fantasier, men de vil jeg ikke vite noe særlig om egentlig. Har ikke lyst til å gå i sammenlignings-fella, som jeg vet at jeg har lett for å gå i som så mange andre jenter.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Dere er i et forhold, har det det en stund.. fantaserer du om andre jenter/gutter når du onanerer?

Ja, men veldig sjelden om konkrete mennesker jeg har truffet. Aldri om filmstjerner osv, det blir mest oppdiktede "personer".

Jeg er veldig interessert i gutters svar på dette - og da skjønner dere sikkert at jeg er en jente. Hvis kjæresten deres spør om dere gjør det, sier dere sanheten da eller sier dere nei for å hindre henne/han i å bli såret?

Høres ut som du spør fordi kjæresten din sier at han ikke fantaserer om andre, og du vil beregne risikoen for at han ikke snakker sant til deg. Risikoen kan kanskje beregnes, men uansett hvor mange som svarer her, vet du ikke sannheten om kjæresten din sine tanker ut fra det.

Hvis han får fantasere om hva han vil, får du en gladere og mer sexy kjæreste som ikke trenger å skjule eller undertrykke deler av seg fordi du prøver å kontrollere tankene hans.

Syns dere det er greit å fantasere om andre når dere er i et forhold?

Ja, så lenge det kun er for fantasiens del. Ikke hvis man er forelsket i en annen.

Gjest undrende...
Skrevet
Ja, men veldig sjelden om konkrete mennesker jeg har truffet. Aldri om filmstjerner osv, det blir mest oppdiktede "personer".

Høres ut som du spør fordi kjæresten din sier at han ikke fantaserer om andre, og du vil beregne risikoen for at han ikke snakker sant til deg. Risikoen kan kanskje beregnes, men uansett hvor mange som svarer her, vet du ikke sannheten om kjæresten din sine tanker ut fra det.

Hvis han får fantasere om hva han vil, får du en gladere og mer sexy kjæreste som ikke trenger å skjule eller undertrykke deler av seg fordi du prøver å kontrollere tankene hans.

Ja, så lenge det kun er for fantasiens del. Ikke hvis man er forelsket i en annen.

Nei både kjæresten min og jeg har sagt at vi fantaserer om andre, men jeg er bare interessert i å høre hva andre mener om det emne her.

Først sa han nei, men jeg sa han kunne si det fordi det ganske normalt. Jeg liker å være åpen om alt. Nå i ettertid har han sagt at han har gjort det, og grunnen til at han ikke har fortalt meg det er fordi han følte at han ikke ville såre meg. Så altså, mange jenter og gutter lar vær å fortelle til kjæresten sin at de fantaserer om andre fordi de vet det kan såre den personen.

Skrevet

Hadde jeg vært i et lengre forhold, hadde jeg nok etterhvert begynt å fantasere om andre partnere.

Hadde min kjæreste spurt meg tror jeg at jeg ville sagt det rett ut også. Er ikke så veldig glad i mennesker som skal kontrollere hva jeg tenker på. Hadde jeg visst at hun ville bli skikkelig såret, ville jeg selvfølgelig løyet om det.

Ser ikke hvorfor man skal bli såret om at partneren fantaserer om andre. Er det ikke litt mye å be om at de bare skal fantasere om deg hele tiden? Er det ikke nok problemer at man etterhvert skal ta hverandre for gitt eller miste spenningen i sexlivet - snakk om å fremskynde prosessen.

Skrevet

Jeg er jente, har ikke fantasert om andre. Vi har vært sammen i 3 år.

Skrevet

Jeg tror det er nødvendig å respektere at enhvers fantasiverden skal få forbli helt privat. Jeg tror alle må ha et rom der det ikke finnes stengsler, sensur og grunner til dårlig samvittighet.

Derfor mener jeg at man ikke skal spørre sin partner om disse spørsmålene. Noe må man få ha for seg selv. Man er ikke siamesiske tvillinger selv om man lever sammen i et kjærlighetsforhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...