Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Var hos tannlegen i går med hele ungeflokken. Null hull hos dem alle selv om jeg ikke er særlig flink til å hjelpe med tannpussen.. Jeg selv hadde fryktelig med hull som liten, og fryktet det verste ettersom de faktisk spiser litt snop (men kun rett etter måltider). Måtte bare skryte litt når jeg hører skrekkeksempler om 6-åringer som har hatt 11 hull osv. her som vi bor. Er såååå stolt!!
Gjest Pet Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Min 16-åring har heller ingen hull, men jeg hjalp til med tannpussen fram til han var 10.
Lourdes Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Så bra! Selv er jeg over 24 år og har aldri hatt hull. Mine søstre fikk heller ikke hull før graviditet.. Har litt tro på at fluor har mye å si jeg..
Gjest Kristian 16 feriegjest Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Gratulerer med null hull. Jeg har bare hatt 2 bittesmå hull i de bakerste jekslene. Mamma har alltid vært nøye på meg om tannpuss så jeg er nok litt hjernevaska om hvor viktig det er med tannhygiene
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Det blir mer og mer vanlig å ikke ha hull i tennene. Det er vel mer sånn nå at det er sensasjonelt hvis man har hull enn hvis man ikke har det. Blant barn/unge, altså.
Gjest prestekrage Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Gratulerer! Her i heimen har hverken vesla (6) eller jeg (29) hull i tennene.
Lourdes Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Jeg er 36, fortsatt null hull Gratulerer! Her i heimen har hverken vesla (6) eller jeg (29) hull i tennene. Jøss. Det er sterkt! Selv om det kanskje er mer vanlig nå med null hull, så er det sjelden jeg hører om det..
Helen Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Her har heldigvis ungen også vært heldig med tennene sine, utenom min stedatter. Stakkar hun har veldig dårlig tenner og hun er bare 10 år. Tror kanskje hun har "arvet" det etter sin mor som også sliter veldig med tennene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå