Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hvor får jeg kjøpt meg kjole i Trondheim. Har ikke så fryktelig god rå heller. Noen tips? Er jo forlover så vil gjerne ha litt fin kjole da.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Er Kaffe fremdeles i byen, de hadde mye fint før
jannamor Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Hvor får jeg kjøpt meg kjole i Trondheim. Har ikke så fryktelig god rå heller. Noen tips? Er jo forlover så vil gjerne ha litt fin kjole da. oj ikke så lett nei... ca hvor mye? lettere og komme med butikkråd da :9
Marge Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Agape på Tyholt har mange fine kjoler. Og så er det en butikk i Olav Tryggvasons gt som heter Zentrum - de har også mye fint. Nå vet jo ikke jeg hvor mye du ønsker å betale for en kjole - jeg tror kanskje at disse har kjoler som koster 1500+ Ellers så har sikkert de fleste kvinneklærbutikker en del billigere selskapskjoler frem mot jul. Lykke til!
Honey Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Popin pleier å ha mye fint og ikke så dyrt festtøy før jul og mot våren (før bryllupshøysesongen).
Gjest Gjest_trollmor_* Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Kan jo alltids bestille fra nettet da. Selv har jeg bare gode erfaringer med www.divax.no og de har masse lekre kjoler, både til forlovere, selskap, ball og brud Kan jo også titte innom drømmekjoler divakjoler
Grønt blad Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 B-young får fine kjoler inn når det nærmer seg jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå