Ape Skrevet 9. juli 2007 #1 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvor kjøper dere? Hva er billigst. Har sett disse med påtrykt love og wedding osv. Men det er jo 100,- for en. Hva med clas ohlson, nille eller slike butikker? Har aldri brukt engangskamera jeg så jeg vet ikke om disse billig butikkene har ok kamera. Er det ikke dyrt å fremkalle alle, vil sikkert være en del ubrukelige bilder også. Sender dere inn eller levere på nærmeste foto butikk?Jeg bruker bare digital, og sender bilder over nettet til fotoknudsen. Ble mange spørsmål dette Håper noen kan hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-schnuppa Skrevet 9. juli 2007 #2 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg bestilte på www.somethingblue.dk. De er hvite og helt enkle! Så de samme kameraene på en norsk nettbutikk til 99kr stykk! se her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. juli 2007 #3 Del Skrevet 9. juli 2007 Hmm, husker å ha sett engangskamera med "bryllupsdesign" på en norsk nettbutikk, kr 69/stk, men husker ikke adr, kanskje noen andre som vet? Mange utenlandske nettsteder som har engangskamera ned i 35 kr med bryllupsdesign, men da kommer jo porto og toll i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathrine79 Skrevet 10. juli 2007 #4 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvor kjøper dere? Hva er billigst. Har sett disse med påtrykt love og wedding osv. Men det er jo 100,- for en. Hva med clas ohlson, nille eller slike butikker? Har aldri brukt engangskamera jeg så jeg vet ikke om disse billig butikkene har ok kamera. Er det ikke dyrt å fremkalle alle, vil sikkert være en del ubrukelige bilder også. Sender dere inn eller levere på nærmeste foto butikk?Jeg bruker bare digital, og sender bilder over nettet til fotoknudsen. Ble mange spørsmål dette Håper noen kan hjelpe meg med dette! Tror ikke det er stor forskjell på dyre/billige engangskameraer. Men stor forskjell i forhold til digitalt. Blir nok dårlige bilder om det er lite lys. Vi kjøpte ikke engangskameraer, men allierte oss med noen av gjestene med digitalt. Sikkert noen av gjestene deres som dere kan alliere dere med, og få bildene på CD eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.L Skrevet 10. juli 2007 #5 Del Skrevet 10. juli 2007 På www.kortbutikken.no har de engangskameraer helt ned i 59,- kr pr kamera. I hvitt. Stort billigere enn det får du det ikke tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 10. juli 2007 #6 Del Skrevet 10. juli 2007 På www.kortbutikken.no har de engangskameraer helt ned i 59,- kr pr kamera. I hvitt. Stort billigere enn det får du det ikke tror jeg. Jeg har brukt disse med stor suksess til innbydelser og kirkeprogrammer, men når det gjelder bryllupskameraer her i fra går de fort tomme og man må vente LENGE på nye (erfaring!) De sender også fra sverige så bare regn med litt tid! De gjør deg oppmerksom på dette og du betaler ingen ting før du får det du har bestilt! Smark å høre med de om de har disse kameraene De er veldig behjelpelige og kameraene er av helt grei kvalitet(lik som alle andre slike kameraer jeg har vært borti) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAcy Skrevet 10. juli 2007 #7 Del Skrevet 10. juli 2007 Japan foto har to kamera for 100kr, men det er jo ikke bryllupsdeisign på, men for meg betyr det ikke noe. Tror vi skal kjøpe noen derfra. Har også fått tips om å merke kameraene med navn, ofte fortgjort å legge i lomma og glemme hvem sitt det var. koster vel det samme å framkalle et engangskamera som det koster å framkalle en film.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAcy Skrevet 10. juli 2007 #8 Del Skrevet 10. juli 2007 http://www.pixit.no/?ProductId=112376 Var inne på denne siden å så og kameraene var fine de men det ble jo endel dyrere pga frakt og ekspedisjon. Om man kjøper de i en fotobutikk/billig butikk slipper man jo frakt++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathrine79 Skrevet 10. juli 2007 #9 Del Skrevet 10. juli 2007 Decorium i Oslo selger fra butikk, disse koster rundt 50,- med bryllupsdesign. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJuliet Skrevet 10. juli 2007 #10 Del Skrevet 10. juli 2007 Tror disse engangskameraene inneholder omtrent det samme... er ikke så farlig hva slags merke det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-schnuppa Skrevet 11. juli 2007 #11 Del Skrevet 11. juli 2007 Hmm, husker å ha sett engangskamera med "bryllupsdesign" på en norsk nettbutikk, kr 69/stk, men husker ikke adr, kanskje noen andre som vet? Mange utenlandske nettsteder som har engangskamera ned i 35 kr med bryllupsdesign, men da kommer jo porto og toll i tillegg... Porto for alt jeg bestilte var 100kr, og toll blir i værste fall på 100kr ( I mitt tilfelle.) Er jo bare 10% av summen . Uansett, har jeg spart utrolig mye på alt jeg handlet! Handlet ikke bare kameraer, men bryllupsris,personlige bånd, kaketopp,tyllsirkler,toastmasterjelle.. Så som sagt,jeg sparte masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 11. juli 2007 #12 Del Skrevet 11. juli 2007 Hmm, husker å ha sett engangskamera med "bryllupsdesign" på en norsk nettbutikk, kr 69/stk, men husker ikke adr, kanskje noen andre som vet? Mange utenlandske nettsteder som har engangskamera ned i 35 kr med bryllupsdesign, men da kommer jo porto og toll i tillegg... Porto for alt jeg bestilte var 100kr, og toll blir i værste fall på 100kr ( I mitt tilfelle.) Er jo bare 10% av summen Det er vel tvilsomt at det er toll på varene, det er jo kun noen få varer som er tollbelagte, derimot er det 25% moms og tollbehandlingsgebyr på alle varer (utenom bøker) med en verdi på over 200 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #13 Del Skrevet 11. juli 2007 Men trenger man egentlig slike? Jeg forestiller meg at de fleste har digitalkamera nå for tiden, og disse tar mye bedre bilder enn et engangskamera med elendig optikk. Hvis det er en anelse mørkt i lokalet vil de fleste bildene tatt med engangskamera bli uskarpe, veldig mørke eller veldig lyse (altså ikke spesielt pene). Er det ikke bedre å be de som ta bilder sende bildene til dere, eller evt sette ut en bærbar pc som gjestene kan bruke til å overføre bildene der og da? Så slipper dere i tillegg utgiftene til å kjøpe kameraene og fremkalle bildene uten å vite om de er bra eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAcy Skrevet 15. juli 2007 #14 Del Skrevet 15. juli 2007 Vel nå er våre kjøpt inn hos Europris, butikken ligger i nærområdet vårt og de hadde helt enkle greie med leopard og sebramønster som kostet 50kr pr. stk. Da slapp jeg jo også porto!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 15. juli 2007 #15 Del Skrevet 15. juli 2007 Vi kjøpte kameraene hos Decorium i Oslo! Vi skal ha 2 stk på hverutstikker, vi har i tillegg pc hvor gjestene kan overføre sine bilder på Vi har valgt å ha engangskameraer da etter å ha vært i 4 brylluper på kort tid har det vist seg at bildene fra disse kameraene gir brudeparet en innsikt i hvordan gjestene hadde det. Mange uvanlige og morsomme bilder og noen romantiske. I ett bryllup var det noen få bilder av kanskje det grove slaget, men bare morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå