Gå til innhold

Helt generelt hva foretrekker kvinner egentlig

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Helt generelt om dere måtte velge mellom 2 typer menn.

En hadde en mørk og mystisk personlighet og den andre en lys og en helt kjedlig personlighet, Og om dere måtte velge mellom disse 2. Hvem hadde dere valgt den mørke og mystiske eller den lyse og kjedelige.

helt hypotetisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den mystiske vil antagelig ha enten personlighetforstyrrelser eller være dønn kjedelig når man kommer innenfor det mystiske og den kjedelig... tja.... kjedelig?

Tror jeg tar en lys, sprudlende,rå,snill og kjærlig nordlending isteden!

Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg har valgt kjæresten min fordi han er solid og ekte og ikke redd for å vise meg hvem han er. Når menn holder tilbake hele tiden, mistenker jeg at det er for å skjule at der ingen ryggrad finnes...

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er enkelt. Den lyse og kjedelige om dagen, og den mørke og spennende om natten!

Gjest Gjest
Skrevet

En hadde en mørk og mystisk personlighet og den andre en lys og en helt kjedlig personlighet, Og om dere måtte velge mellom disse 2. Hvem hadde dere valgt den mørke og mystiske eller den lyse og kjedelige.

helt hypotetisk

Hvis du representerer den mørke, ville jeg definitivt ha valgt den lyse og kjedelige!

Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)
Hvis du representerer den mørke, ville jeg definitivt ha valgt den lyse og kjedelige!

jeg representerer ingenting.

uansett må jeg spør. Har jeg gjort deg noe siden du tydeligvis har bestemt deg for å angripe meg uansett hva jeg skriver.

og en ting til jeg er mer lys og kjedelig en mørk og mystisk.

og vist du tror at denne mobbe kampanejen du har startet vil påvirke meg vel dine ord faller for døve ører du er ikke verdig mitt bry

Endret av Eugene Onegin
Skrevet

helt hypotetisk

Ja takk begge deler?

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen av dem.

Hvor ble det av den kjekke lyse, men dype mannen, med intelligents og atletisk og slank kropp som var suveren på alle plan og visste nøyaktig hvordan han behandler kvinner? Rhett Butler (den liksom mystiske) og Sven Nordin (den enkle) er ut, Pierce Brosnan og Leonhardo Di Caprio samt Matt Damon er in.

Gjest Verdens verste husmor
Skrevet

Jeg valgte den lyse og "kjedelige" . Det var han som matchet min personlighet best. Og har ikke angret på det valget. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Rhett Butler.

Jeg hater å måtte si dette. Men Rhett Butler er ikke en ekte person. Han blir spilt av skuespilleren Clark Gabel

Gjest Vampyra
Skrevet

Ettersom jeg alltid faller for lyse blir valget enkelt! Den lyse og kjedelige ;)

Jeg er spennende nok for oss begge :sjarmor:

:ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Mystisk? Nei, takk. Mørk? Ja, takk.

Skrevet
og en ting til jeg er mer lys og kjedelig en mørk og mystisk.

Hvorfor er du kjedelig? Slutt med det der!

Jeg er seriøs.

Skrevet

Jeg valgte den mørke og mystiske. ;)

Skrevet

Wow, nå ble jeg overraska! Så mange som heller vil ha lys og kjedelig??

Nei, gi meg mørk og mystisk! (Oversatt til: Johnny Depp, takk! ;) )

Skrevet

det interresante,syns jeg nå, hadde vært å visst alderen på hver enkelt som svarte her ;)

lys & kjedelig kan ha den deiligste personlighet,ett fantastisk sexdyr..osv

mørk & mystisk kan være det dumme brødet(når han åpner kjeften) og den mest håløse i sengen..osv

mørk,lys,rød,brun...samme det..

jeg ville valgt personligheten..& da helt klart en fantastisk elsker

Gjest Gjest
Skrevet

Siden "mørk og mystisk" (oversatt til jentespråk: "badboy") alltid er ensbetydende med usikker drittunge som kompenserer for manglende selvtillit ved å utagere som en ape på speed, foretrekker jeg selvsagt den "lyse og kjedelige".

Badboys har sin storhetstid på ungdomsskolen. Etter dette stopper utviklingen (eller, i mange tilfeller reverseres den faktisk) Så hvor mye interesse de kan vekke i en kvinne som er ute etter et fast forhold, med en mann, er begrenset.

Gjest Gjest
Skrevet
det interresante,syns jeg nå, hadde vært å visst alderen på hver enkelt som svarte her ;)

lys & kjedelig kan ha den deiligste personlighet,ett fantastisk sexdyr..osv

mørk & mystisk kan være det dumme brødet(når han åpner kjeften) og den mest håløse i sengen..osv

mørk,lys,rød,brun...samme det..

jeg ville valgt personligheten..& da helt klart en fantastisk elsker

Enig i at alder har noe å si. De mørke mystiske er gjerne førstevalget helt til du har prøvd nok av dem til å skjønne at det ikke nødvendigvis skjuler seg så mye interessant der:P

Da er det bedre å prøve å gjøre den kjedelige mindre kjedelig;)

Men helst liker jeg dem høye og mørke av utseende og lyse til sinns ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...