Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Helt generelt om dere måtte velge mellom 2 typer menn. En hadde en mørk og mystisk personlighet og den andre en lys og en helt kjedlig personlighet, Og om dere måtte velge mellom disse 2. Hvem hadde dere valgt den mørke og mystiske eller den lyse og kjedelige. helt hypotetisk
Wildy Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Den mystiske vil antagelig ha enten personlighetforstyrrelser eller være dønn kjedelig når man kommer innenfor det mystiske og den kjedelig... tja.... kjedelig? Tror jeg tar en lys, sprudlende,rå,snill og kjærlig nordlending isteden!
Gjest =tentacle= Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har valgt kjæresten min fordi han er solid og ekte og ikke redd for å vise meg hvem han er. Når menn holder tilbake hele tiden, mistenker jeg at det er for å skjule at der ingen ryggrad finnes...
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Dette er enkelt. Den lyse og kjedelige om dagen, og den mørke og spennende om natten!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Helt generelt om dere måtte velge mellom 2 typer menn. En hadde en mørk og mystisk personlighet og den andre en lys og en helt kjedlig personlighet, Og om dere måtte velge mellom disse 2. Hvem hadde dere valgt den mørke og mystiske eller den lyse og kjedelige. helt hypotetisk Hvis du representerer den mørke, ville jeg definitivt ha valgt den lyse og kjedelige!
Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 (endret) Hvis du representerer den mørke, ville jeg definitivt ha valgt den lyse og kjedelige! jeg representerer ingenting. uansett må jeg spør. Har jeg gjort deg noe siden du tydeligvis har bestemt deg for å angripe meg uansett hva jeg skriver. og en ting til jeg er mer lys og kjedelig en mørk og mystisk. og vist du tror at denne mobbe kampanejen du har startet vil påvirke meg vel dine ord faller for døve ører du er ikke verdig mitt bry Endret 9. juli 2007 av Eugene Onegin
gompen Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Helt generelt om dere måtte velge mellom 2 typer menn. En hadde en mørk og mystisk personlighet og den andre en lys og en helt kjedlig personlighet, Og om dere måtte velge mellom disse 2. Hvem hadde dere valgt den mørke og mystiske eller den lyse og kjedelige. helt hypotetisk Ja takk begge deler?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Ingen av dem. Hvor ble det av den kjekke lyse, men dype mannen, med intelligents og atletisk og slank kropp som var suveren på alle plan og visste nøyaktig hvordan han behandler kvinner? Rhett Butler (den liksom mystiske) og Sven Nordin (den enkle) er ut, Pierce Brosnan og Leonhardo Di Caprio samt Matt Damon er in.
Gjest Verdens verste husmor Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Jeg valgte den lyse og "kjedelige" . Det var han som matchet min personlighet best. Og har ikke angret på det valget.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Rhett Butler. Jeg hater å måtte si dette. Men Rhett Butler er ikke en ekte person. Han blir spilt av skuespilleren Clark Gabel
Gjest Vampyra Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Ettersom jeg alltid faller for lyse blir valget enkelt! Den lyse og kjedelige Jeg er spennende nok for oss begge
W. Wallace Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 og en ting til jeg er mer lys og kjedelig en mørk og mystisk. Hvorfor er du kjedelig? Slutt med det der! Jeg er seriøs.
~white lady~ Skrevet 9. juli 2007 #17 Skrevet 9. juli 2007 Wow, nå ble jeg overraska! Så mange som heller vil ha lys og kjedelig?? Nei, gi meg mørk og mystisk! (Oversatt til: Johnny Depp, takk! )
CiZi Skrevet 9. juli 2007 #18 Skrevet 9. juli 2007 det interresante,syns jeg nå, hadde vært å visst alderen på hver enkelt som svarte her lys & kjedelig kan ha den deiligste personlighet,ett fantastisk sexdyr..osv mørk & mystisk kan være det dumme brødet(når han åpner kjeften) og den mest håløse i sengen..osv mørk,lys,rød,brun...samme det.. jeg ville valgt personligheten..& da helt klart en fantastisk elsker
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #19 Skrevet 9. juli 2007 Siden "mørk og mystisk" (oversatt til jentespråk: "badboy") alltid er ensbetydende med usikker drittunge som kompenserer for manglende selvtillit ved å utagere som en ape på speed, foretrekker jeg selvsagt den "lyse og kjedelige". Badboys har sin storhetstid på ungdomsskolen. Etter dette stopper utviklingen (eller, i mange tilfeller reverseres den faktisk) Så hvor mye interesse de kan vekke i en kvinne som er ute etter et fast forhold, med en mann, er begrenset.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #20 Skrevet 9. juli 2007 det interresante,syns jeg nå, hadde vært å visst alderen på hver enkelt som svarte her lys & kjedelig kan ha den deiligste personlighet,ett fantastisk sexdyr..osv mørk & mystisk kan være det dumme brødet(når han åpner kjeften) og den mest håløse i sengen..osv mørk,lys,rød,brun...samme det.. jeg ville valgt personligheten..& da helt klart en fantastisk elsker Enig i at alder har noe å si. De mørke mystiske er gjerne førstevalget helt til du har prøvd nok av dem til å skjønne at det ikke nødvendigvis skjuler seg så mye interessant der:P Da er det bedre å prøve å gjøre den kjedelige mindre kjedelig;) Men helst liker jeg dem høye og mørke av utseende og lyse til sinns
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå