Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Er det mulig å få til det - for jeg har i grunnen noe annet jeg skal ha gjort?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Vaske koppene mine?Nei, det kan Frysepulver gjøre før hun reiser til Stockholm.
Gjest Frysepulver Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har nok å vaske selv om ikke jeg skal rydde opp i deres egenproduserte drit
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Må sjekke om jeg har henne på msn da.. Har ikke du hele kg på msn da? Kan du samtidig spørre henne hva Mette mente med å kaste meg ut av forumet. Kanskje det er straff å måtte logge seg av og på nettet.
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Mette er satt som borte, men skal ta det med henne når hun kommer tilbake. Å logge seg av og på er bare tull. Gjester er vel de som egentlig burde bli av, men siden jeg har en god dag i dag og er i mitt hyggelige hjørne sier jeg det ikke høyt. Frysepulver, kom i vask sa jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå