Gå til innhold

Hvorfor er nesten alle utlogget?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det kommer an på hva slags jobb de har. Er det tollerne i Sandefjord i morgen er det helt ok for meg.
:hoho:
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Det er bare et fåtall av de gjesteoppføringene som er aktive.

Er noe med at det teller noe voldsomt når søkemotorer sveiper KG for oppdateringer.

De fleste innleggene her skrives jo av "gjester," så helt passive kan de ikke være. Det er vel som sagt allerede stort sett avloggede brukere som ikke tør stå for drittslengingen sin.

Skrevet
Alle burde registrere seg, helt klart. Men det er mer liv her nå når man kan slenge litt dritt etter en gjest eller to.

Det kan man jo gjøre selv om gjesten får seg et nick og avatar.

Gjest Gjest
Skrevet

Fordi brukerne er redde for å ankalget for å være A4 mennesker og fordi de er redde for å bli hacket og sporet.

Skrevet
Fordi brukerne er redde for å ankalget for å være A4 mennesker og fordi de er redde for å bli hacket og sporet.

Det er jo ikke noe å engste seg for.

Hvem gidder å bry seg med sånt?

Skrevet

Jeg er ofte innom og titter uten å logge meg inn - altså som gjest. Men skriver alltid innlogget. Sikkert flere andre forumbrukere som også er innom og leser litt uten og alltid logge seg inn først.

Skrevet

Jeg er ofte innom og titter uten å logge meg inn - altså som gjest. Men skriver alltid innlogget. Sikkert flere andre forumbrukere som også er innom og leser litt uten og alltid logge seg inn først.

Skrevet
Akkurat nå er det 550 brukere her inne. 50 er synlige, 10 er anonyme (altså kan bare moderatorene og admin se at de er inne) og de siste 490 er gjester.

Hva forteller det egentlig? Bortsett fra at det er mange her som bare logger seg på med egen profil når de skal slenge drit om alle de avloggede brukerne som lager helvete som gjest? Har de faste brukerne blitt borte eller er det mye greiere å bare slenge rundt som gjest?

Det blir forresten spennende å se hvor mange som svarer "Jeg er nesten alltid pålogget" i denne tråden.

Litt ironisk at du sjølv skriv dette innlegget som utlogga brukar/gjest, når du er så kritisk til brukarar som skriv innlegg her på KG uten å vera pålogga! :forvirret:

Skrevet

Jeg skriver aldri som "gjest", det har jeg aldri hatt behov for. Dessuten er jeg altfor lat til å logge meg ut bare for å slenge drit. Da slenger jeg heller driten under fullt KG-navn.

Gjest Gjest
Skrevet

Hører du sier du aldri logger ut, men da er det i såfall noen som har brukt klipp og lim på et av dine tidligere innleg før du skiftet nick og postet det 19.06.2007.

Men drittslenging er det ikke snakk om, men historien er SVÆRT lett gjenkjennelig.

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg er også nesten alltid pålogget. ;) Jeg er en av de anonyme brukerne.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg leser for det meste bare. En annen faktor er at jeg er lat. Det å logge seg inn hele tiden må være et pes (når det er lettvint å skrive uten pålogging)Og det ikke ligger meg naturlig å være en ego-tripp som skal markere for hele verden hvem det er som skrev det og det innlegget. Dessuten har jeg ikke registrert meg. Ser ikke på det som en nødvendighet.

Skrevet (endret)
Hører du sier du aldri logger ut, men da er det i såfall noen som har brukt klipp og lim på et av dine tidligere innleg før du skiftet nick og postet det 19.06.2007.

Men drittslenging er det ikke snakk om, men historien er SVÆRT lett gjenkjennelig.

Var den til meg? Du vise meg? For jeg har ikke vært inne på KG utlogget, nei. Noensinne etter at jeg regget meg første gang, faktisk...

EDIT: Jo, jeg sjekket ut hvordan det var å få lagt inn gjeste-innlegg med det nye kodesystemet. Så det finnes vel to utloggete innlegg fra meg der, ja.

Endret av Wadjet
Gjest Gjest
Skrevet

Greit nok, enten er dette deg eller så har du en klone som var registrert her tidligere.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...20&start=20

Men klart det er mulig jeg tar feil, men isåfall er det litt urolig at to personer med så mange fellestrekk har funnet samme forum, og har samme utrykksmåte. Beklager om jeg tar feil, men da vet du iverfall hvem du svært lett kan forveksles med :)

Skrevet

Den tråden har jeg nok ikke skrevet i, nei.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg skriver alltid pålogget, og bekrefter med dette ts sine antakelser om at de fleste kommer til å svare nettopp det.

Jeg går ut fra at de registrerte brukerne som ofte skriver avlogget, ikke ønsker å skilte med dette - ellers hadde de vel ikke tatt seg bryet med å logge seg av.

Gjest Elastica
Skrevet
Greit nok, enten er dette deg eller så har du en klone som var registrert her tidligere.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...20&start=20

Men klart det er mulig jeg tar feil, men isåfall er det litt urolig at to personer med så mange fellestrekk har funnet samme forum, og har samme utrykksmåte. Beklager om jeg tar feil, men da vet du iverfall hvem du svært lett kan forveksles med :)

Og det kan man lese ut fra den ene posten i tråden du refererer til?

Gjest Gjest
Skrevet
Den tråden har jeg nok ikke skrevet i, nei.

Pussig, har alltid trodd du var hun som skrev det innlegget som innlogget for en tid tilbake. Artig at det finnes såpass like "kloner" :)

Og det kan man lese ut fra den ene posten i tråden du refererer til?

Ville ikke linke til andre tråder, i tilfelle det var et mer hemmelig nickskifte. Hun spurte hvilket innleg jeg snakker om, og det var det jeg linket til.

Mer tid legger ikke jeg i denne saken, gidder ikke lage mer spekulasjoner enn det jeg muligens allerde har gjort, folk kan ha så mange profiler/kloner/gjesteposinger som de vil for meg, så lenge jeg får stusse over at folk er merkelig like til tider :)

Gjest Gjest
Skrevet

Litt morsomt at de aller fleste er pålogget når 9 av 10 brukere her inne er gjester og de fleste innleggene skrives av gjester.

Hvis ikke gjestetallet er konstruert for å skape større annonseinntekter, hva vet jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...