Gjest Jeg er jente Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Akkurat nå er det 550 brukere her inne. 50 er synlige, 10 er anonyme (altså kan bare moderatorene og admin se at de er inne) og de siste 490 er gjester. Hva forteller det egentlig? Bortsett fra at det er mange her som bare logger seg på med egen profil når de skal slenge drit om alle de avloggede brukerne som lager helvete som gjest? Har de faste brukerne blitt borte eller er det mye greiere å bare slenge rundt som gjest? Det blir forresten spennende å se hvor mange som svarer "Jeg er nesten alltid pålogget" i denne tråden.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 man kan være pålogget usynlig slik at man ikke ser at man er pålogget.
Gjest Kira Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 (endret) Jeg er stort sett pålogget ......men når jeg ikke er det, teller jeg som 2 gjester. Da blir det fort mange gjester her inne! Endret 9. juli 2007 av Kira
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Jeg kan starte jeg da. Jeg er nesten alltid pålogget. Å skrive som gjest er ikke noe gøy da jeg aldri finner igjen innlegget mitt. Men på dagtid er det vel mange som er innom bare for å lese mens de er på jobb og ikke har mulighet til å logge inn?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 man kan være pålogget usynlig slik at man ikke ser at man er pålogget. Anonym bruker, ja. Hvis du leste startinnlegget så nevnte jeg dem der.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Men på dagtid er det vel mange som er innom bare for å lese mens de er på jobb og ikke har mulighet til å logge inn? Tendensen er nok den samme på kvelden også, og den har blir stadig tydeligere. Du rakk forresten ikke å være den første.
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Tendensen er nok den samme på kvelden også, og den har blir stadig tydeligere. Du rakk forresten ikke å være den første. Sjekker aldri slikt jeg, var bare en tanke. Nei jeg ble ganske langt nede på listen
Gjest Jegerjente Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Tuller du med nicket mitt, trådstarter?
Gjest Hege Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Tuller du med nicket mitt, trådstarter?Er det ikke opp til enhver hvilket nick man velger?
Gjest Coca Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Er det ikke opp til enhver hvilket nick man velger? Jovisst.
Leo Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Akkurat nå er det 550 brukere her inne. 50 er synlige, 10 er anonyme (altså kan bare moderatorene og admin se at de er inne) og de siste 490 er gjester. Hva forteller det egentlig? Bortsett fra at det er mange her som bare logger seg på med egen profil når de skal slenge drit om alle de avloggede brukerne som lager helvete som gjest? Har de faste brukerne blitt borte eller er det mye greiere å bare slenge rundt som gjest? Det blir forresten spennende å se hvor mange som svarer "Jeg er nesten alltid pålogget" i denne tråden. Det forteller meg at det er mange som har jævlig lite å finne på når det regner og det skulle ikke forundre meg om en del av dem har glemt å ta pillene sine i dag også!
mariposa Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Hvorfor er det blitt slik at majoriteten er usynlige gjester? Hvorfor velger så mange gjestepåloggingsformen uten nick og avatar? Ligger det noen fordeler der som jeg ikke vet om?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Det forteller meg at det er mange som har jævlig lite å finne på når det regner og det skulle ikke forundre meg om en del av dem har glemt å ta pillene sine i dag også! Ja, skulle tro at folk hadde noe annet å finne på i ferien. Hvis ikke de er på jobb altså.
Gjest Hege/Coca Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Ser at noen forsøker å leke seg med nick jeg har brukt. Samme for meg. Blir det et problem får jeg heller registrere en profil igjen. Heller det enn å bli tillagt innlegg som ikke er mine.
Gjest Kira Skrevet 9. juli 2007 #15 Skrevet 9. juli 2007 Det forteller meg at det er mange som har jævlig lite å finne på når det regner og det skulle ikke forundre meg om en del av dem har glemt å ta pillene sine i dag også! Der sa du noe
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #16 Skrevet 9. juli 2007 (endret) Ser at noen forsøker å leke seg med nick jeg har brukt. Samme for meg. Blir det et problem får jeg heller registrere en profil igjen. Heller det enn å bli tillagt innlegg som ikke er mine. Gjestrollen har sine klare ulemper sånn sett. Endret 9. juli 2007 av Mette
Leo Skrevet 9. juli 2007 #17 Skrevet 9. juli 2007 Ja, skulle tro at folk hadde noe annet å finne på i ferien. Hvis ikke de er på jobb altså. Hvis de er på jobb og faktisk ikke gjør annet enn å henge på KG, er vel det enda verre skulle jeg tro...
Gjest lillebøll Skrevet 9. juli 2007 #18 Skrevet 9. juli 2007 Alle burde registrere seg, helt klart. Men det er mer liv her nå når man kan slenge litt dritt etter en gjest eller to.
Gjest Jegergjest Skrevet 9. juli 2007 #19 Skrevet 9. juli 2007 Hvis de er på jobb og faktisk ikke gjør annet enn å henge på KG, er vel det enda verre skulle jeg tro... Det kommer an på hva slags jobb de har. Er det tollerne i Sandefjord i morgen er det helt ok for meg.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #20 Skrevet 9. juli 2007 Akkurat nå er det 550 brukere her inne. 50 er synlige, 10 er anonyme (altså kan bare moderatorene og admin se at de er inne) og de siste 490 er gjester. Hva forteller det egentlig? Bortsett fra at det er mange her som bare logger seg på med egen profil når de skal slenge drit om alle de avloggede brukerne som lager helvete som gjest? Har de faste brukerne blitt borte eller er det mye greiere å bare slenge rundt som gjest? Det blir forresten spennende å se hvor mange som svarer "Jeg er nesten alltid pålogget" i denne tråden. Det er bare et fåtall av de gjesteoppføringene som er aktive. Er noe med at det teller noe voldsomt når søkemotorer sveiper KG for oppdateringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå